بهترین دروازه بان فوتسال زنان دنیا به نصر فردیس پیوست

به گزارش مجله نایس پاتوق، تیم تازه لیگ فزونی شده نصر فردیس البرز برای حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان برترین دروزاه بان دنیا را به خدمت گرفت.

بهترین دروازه بان فوتسال زنان دنیا به نصر فردیس پیوست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، فصل تازه مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان از روز شنبه 24 مهر ماه آغاز می گردد و تیم های حاضر در این رقابت ها به صورت چراغ خاموش جابجایی خود را آغاز نموده و اقدام به جذب یا تمدید با بازیکنان خود نموده اند. از همین رو تیم تازه لیگ فزونی شده نصر فردیس البرز امروز پیروز شد فرزانه توسلی دروزاه بان تیم ملی فوستال بانوان کشورمان را به خدمت بگیرد.

توسلی فصل گذشته در تیم فوتسال بانوان سایپا بازی می کرد. این دروازه بان با تجربه و پر افتخار فوتسال ایران که نامش در 2 سال متوالی در جمع فزونین های دنیا قرار گرفته است، بعد از اتمام قراردادش تصمیم گرفت از سایپا جدا شده و بعد از توافق با مسئولان نصر فردیس البرز به این تیم پیوست. قرارداد توسلی با تیم فوتسال بانوان نصر فردیس برای یک فصل است.

بیشتر بخوانید

  • زمان آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان تعیین شد

فرزانه توسلی که 15 سال می گردد در لیگ برتر فوتسال بانوان فعالیت دارد تا حالا پیروز شده 9 بار با تیم های مختلف طعم قهرمانی بچشد. این دروازه بان 34 ساله و حرفه ای فوتسال بانوان ایران بسیار امیدوار است که سال جاری هم بتواند با تیم تازه لیگ فزونی شده نصر فردیس البرز برترین عملکرد را از خود نشان دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1787

به "بهترین دروازه بان فوتسال زنان دنیا به نصر فردیس پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دروازه بان فوتسال زنان دنیا به نصر فردیس پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید