بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!

به گزارش مجله نایس پاتوق، به نظر می رسد کای هاورتز به زودی راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ می داند که می تواند لیورپول و منچستریونایتد را در جهت خرید کاو هاورتز مغلوب کند و از انتقال این ستاره جوان و آلمانی اطمینان دارد. کای هاورتز در فصل جاری نمایش فوق العاده ای در ترکیب لورکوزن ارائه داده و بسیاری از تیم های عظیم اروپایی را مجذوب خود نموده است، اما نشریه استاندارد مدعی شد بایرن مونیخ مطئن است که می تواند این بازیکن را جذب کند و میخواهد طی هفته های آینده قرارداد کای هاورتز را نهایی سازد.

در حال حاضر بعضی تیم های متمول برای خرید کای هاورتز ابراز علاقه نموده اند و حتی اخیرا اخباری در خصوص پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید این بازیکن خلاق و گلزن مطرح شده، اما لورکوزن این رقم هنگفت را رد نموده و به نظر می رسد مذاکرات بایرن مونیخ برای خرید کای هاورتز در مرحله پیشرفته ای قرار گرفته است.

لیورپول قصد داشت این ستاره جوان را به عنوان گزینه ای جانشین برای خط حمله سه نفره و آماده اش جذب کند، اما بارن همه رقبا را مغلوب نموده است. لورکوزن نیز پذیرفته که شانسی برای حفظ کای هاورتز ندارد و ترجیح می دهد زودتر برای فروش او به توافق برسد تا به دنبال جانشینی برای این ستاره جوان باشد.

خرید احتمالی بایرن مونیخ احتمالا 80 میلیون یورو قیمت خواهد داشت، اما باواریایی ها قصد دارند تیمی در بالاترین سطح اروپا بسازند و بلندپروازی های این تیم با خرید کای هاورتز و احتمالا لروی سانه تکمیل خواهد شد. کای هاورتز در هفته های اخیر و بعد از شروع دوباره مسابقات نمایش فوق العاده ای در ترکیب لورکوزن ارائه داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1000

به "بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید