بازگشایی رستوران ها به شرط رعایت پروتکل بهداشتی، 3 متر فاصله برای هر جایگاه

به گزارش مجله نایس پاتوق، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با بازگشایی و فعالیت مجدد تالار های پذیرایی مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی موافقت کرد.

بازگشایی رستوران ها به شرط رعایت پروتکل بهداشتی، 3 متر فاصله برای هر جایگاه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اتاق اصناف تهران، در پی مکاتبات و پیگیری های مستمر اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران و اتاق اصناف تهران مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالار های پذیرایی، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از مورخ 6 خرداد 1400موافقت خود را در مورد صدور مجوز فعالیت مجدد تالار ها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل ها اعلام داشت.

بر این اساس مقرر شد در فضای باز تالارهای پذیرایی با در نظر دریافت فاصله 3 متر برای هر جایگاه و تامین فضای 8 متر مربع برای هر نفر، حداکثر با 30درصد ظرفیت پذیرش مشتری و ارائه خدمات صورت پذیرد.

همچنین در مورد فضای بسته و مسقف تالارهای پذیرایی(سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل های اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شرایط قرمز حداکثر تا 15 نفر، نارنجی تا 20نفر، زرد تا 30 نفر و با شرایط آبی تا 50 نفر لازم و لازم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1643

به "بازگشایی رستوران ها به شرط رعایت پروتکل بهداشتی، 3 متر فاصله برای هر جایگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی رستوران ها به شرط رعایت پروتکل بهداشتی، 3 متر فاصله برای هر جایگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید