بازگشایی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد

به گزارش مجله نایس پاتوق، بازگشایی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد پس از حدود یک ماه تعطیلی

ترمینال یک فرودگاه مهرآباد تهران که با توجه به کاهش تعداد پروازها در اثر شیوع کرونا، از 28 اسفند 98 درهای خود را به روی مسافران بسته بود، بازگشایی شد.

بازگشایی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد

بر این اساس ایرلاین های کیش ایر، زاگرس و وارش در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد پروازهای خود را از سر خواهند گرفت.

فرودگاه مهرآباد در مجموع 4 ترمینال دارد که در حال حاضر به دلیل جلوگیری از ازدحام در ترمینال های فرودگاه مهرآباد، این ترمینال از 5 اردیبهشت مجددا آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است با بسته شدن ترمینال یک فرودگاه مهرآباد در 28 اسفند که قدیمی ترین ترمینال این فرودگاه نیز می باشد، قرار بود تمامی پروازهای این ترمینال به ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد منتقل شود.

در اطلاعیه اداره کل فرودگاه مهرآباد مبنی بر بازگشایی ترمینال یک این فرودگاه، از مسافران خواسته شده است تا حداقل یک ساعت و 30 دقیقه پیش از پرواز در فرودگاه حاضر شوند.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، تمامی ترمینال های فرودگاه مهرآباد مطابق با استاندارد دستورالعمل های بهداشتی آماده پذیرش و خدمات رسانی به مسافران خواهند بود.

تا سال 1386 و تا پیش از ساخت فرودگاه امام خمینی تهران، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه نخست کشور بود که هم پروازهای داخلی و هم پروازهای بین المللی از طریق این فرودگاه انجام می شد. اما پس از سال 1386، تمامی پروازهای بین المللی تهران به فرودگاه امام خمینی منتقل شد.

در حال حاضر تمامی پروازهای بین المللی از فرودگاه امام خمینی تهران و تمامی پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد تهران انجام می شود.

منبع: فلای تودی
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 958

به "بازگشایی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید