انتقاد مردم منطقه ها توفان زده آمریکا از فرایند امداد رسانی

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بازتاب انتقاد مردم منطقه ها توفان زده در استان کنتاکی از نحوه امداد رسانی دولت آمریکا پرداخت.

انتقاد مردم منطقه ها توفان زده آمریکا از فرایند امداد رسانی

به گزارش خبرنگاران ، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به نارضایتی های ساکنان منطقه ها توفان زده آمریکایی پرداخت و گفت مردم منطقه ها توفان زده در استان کنتاکی از نحوه امدادرسانی دولت ناراضی هستند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، با وجود اینکه چندین هفته از زمان توفان گذشته است، اما هنوز مردم منطقه ها توفان زده این استان از مکانی مناسب برای اسکان موقت برخوردار نیستند. بعضی از آن ها مجبور شده اند در محل ویرانه خانه های خود ساکن شوند.

خبرگزاری فرانسه بعلاوه گفت ساکنین حتی غذای کافی برای خوردن ندارند و سازمان های امدادرسان محلی به آن ها غذا می رسانند.

یکی از اهالی گفت: خانه من ویران شد، دیوار های آن از بین رفته است. وزش شدید باد دیوار جلو و عقب خانه را از بین برده است. طوفان بخش هایی از دیوار های خانه من را با خود به پایین جاده در چند مایلی اینجا برده است. من کوشش کردم که آن ها را به اینجا بیاورم.

وی اضافه کرد: شرایط خوب نیست. هرگز خوب نیست. افرادی در داخل جوامع اینجا برای ما غذا و لباس می آورند. ما شاهد هیچ کمکی از طرف دولت نیستیم.

او گفت: من دیگر پولی ندارم. من حتی بیمه ندارم. من نمی دانم چه بگویم.

پیشتر بایدن طی سخنانی در میان خرابه های کنتاکی گفته بود: دامنه و مقیاس این ویرانی فراتر از باور است. این گردباد ها همه چیز را در جهت خود بلعیدند.

سخنگوی مدیریت اضطراری کنتاکی پیش از این گفته بود که از زمان آغاز توفان در کنتاکی 71 نفر کشته شده اند. 18 هزار و 500 مورد قطعی برق نیز کماکان وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1911

به "انتقاد مردم منطقه ها توفان زده آمریکا از فرایند امداد رسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مردم منطقه ها توفان زده آمریکا از فرایند امداد رسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید