امدادرسانی به 125 خانوار آسیب دیده در بارندگی دو روز گذشته خوزستان

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرعامل جمعیت هلال احمر حوزستان از امدادرسانی به 135 خانوار آسیب دیده در مناطق سیلابی اطلاع داد و گفت: ارزیابی در شهرستان های شوش و هفتکل ادامه دارد.

امدادرسانی به 125 خانوار آسیب دیده در بارندگی دو روز گذشته خوزستان

علی خدادادی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مرحله دوم امدادرسانی به مناطق سیلابی، اظهار کرد: از روز سه شنبه تاکنون به 135 خانواده آسیب دیده امدادرسانی و اقلام مورد احتیاج میان این افراد توزیع شده است. هم چنین ارزیابی در شهرستان های شوش و هفتکل ادامه دارد.

وی اضافه کرد در روستای قصبه منیعات خرمشهر به 20 خانوار آسیب دیده و در روستای کوره جبور، عشایر بیدزرد، منطقه تشان و عشایر حومه شهر بهبهان نیز به 19 خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: هم چنین در روستای نیزار شیخ رحمان(بخش مرکزی) رامهرمز دو خانوار و در روستاهای پیر گوری، نورعلی، سربند شعیبیه و مناطق طرح آبیاری و دره نو در شوشتر به 60 خانوار آسیب دیده امدادرسانی شد.

خدادادی توضیح داد: در بخش الوار گرمسیری، پشمینه زار، چم کلگ، سبز آب و در سطح شهر اندیمشک 19 خانوار آسیب دیدند که به این افراد امدادرسانی شد و 4 خانوار اسکان اضطراری یافتند. هم چنین به 15 خانواده آسیب دیده در باغملک امدادرسانی شد.

وی اضافه کرد: بر اثر برف و کولاک شدید در منطقه تاراز، در کیلومتر 80 محور اندیکا - چهارمحال و بختیاری یک خودرو با 4 سرنشین گرفتار شده بود که این افراد توسط عوامل امداد و نجات پایگاه امدادی تاراز نجات و اسکان اضطراری یافتند.

خدادادی یادآور شد: این عملیات ها با حضور 61 نیروی عملیاتی در قالب چهار تیم به همراه 12 خودروی نجات و پشتیبانی و آمبولانس اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 138

به "امدادرسانی به 125 خانوار آسیب دیده در بارندگی دو روز گذشته خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 125 خانوار آسیب دیده در بارندگی دو روز گذشته خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید