تور تایلند: اقامت با کمتر از 100 دلار در بانکوک، بالی و مالدیو

به گزارش مجله نایس پاتوق، معرفی هتل های مقرون به صرفه و لوکس

برای داشتن سفری خوب خودتان را ملزم به پرداخت هزینه های گزاف و اقامت در هتل های مشهور و پنج ستاره نکنید. با کمی جست و جو می توانید هتل هایی پیدا کنید که با وجود قیمت پایین خدماتی لوکس و در حد هتل های پنج ستاره ارائه می دهند. با خبرنگاران همراه باشید و با سه تا از این هتل ها آشنا شوید:

تور تایلند: اقامت با کمتر از 100 دلار در بانکوک، بالی و مالدیو

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

هتل (Chatrium Hotel Riverside)؛ بانکوک، تایلند

هتل چاتریوم ریور ساید تا به امروز چندین جایزه مختلف حوزه هتل داری را کسب نموده و دقیقا در کنار رودخانه (Chao Phraya) قرار داشته و در فاصله 30 کیلومتری فرودگاه بین المللی بانکوک است. یک اتاق بزرگ با نمایی رو به شهر زیبای بانکوک در این هتل حدود 80 دلار بوده و شما یک بالکن اختصاصی نیز خواهید داشت. اتاق های این هتل دارای مساحتی حدود 60 متر مربع بوده و مجهز به آشپزخانه، ناهارخوری، امکانات تهیه چای و قهوه و حمام و سرویس بهداشتی مجزا هستند. این هتل بعلاوه برای افرادی که در سفر کاری بوده یا در طول سفر باید از نظر شغلی با مراکز مربوطه در ارتباط باشند، یک مرکز تجاری یا (business center) ایجاد نموده که تمامی نیازمندی های شما در آن وجود دارد. یک استخر به طول 34 متر با چشم اندازی زیبا از رودخانه، جکوزی و مرکز ورزشی ویژه با تمامی تجهیزات، از دیگر امکانات این هتل به شمار می فرایند. فروشگاه های داخلی ، یک کافی شاپ و رستوران ژاپنی با نام (Saizen) تمامی نیازمندی های شما را تامین می نماید. این هتل بعلاوه دارای سالن اجتماعات و جشن ها و عروسی ها نیز هست.

هتل شری بانگالو ، ابود، جزیره بالی ؛ اندونزی (Sri Bungalows -Ubud, Bali)

با پرداخت هزینه ای کمتر از 100 دلار شما می توانید در این هتل یک سوئیت اجاره کنید. این هتل در شهر اوبود از جزیره بالی قرار گرفته و اتاق هایی مطبوع و زیبا با بالکن های اختصاصی و چشم اندازی زیبا به مزارع برنج دارد. اتاق های این هتل با سلیقه چیده شده و امکانات مختلفی مانند دو استخر شنا، رستوران، مرکز ماساژ و … در اختیار شما واقع شده است. اتاق های هتل شری بانگالو دو طبقه بوده و محوطه ای زیبا، باغی چشم نواز و طراحی داخلی دلپذیری دارد. این هتل در فاصله بسیار نزدیک و قابل پیاده روی تا بازار اوبود و جنگل میمون ها واقع شده است. هزینه پرداختی برای این هتل با توجه به امکانات، آرامش و محیط زیبای استوایی آن که بی شباهت به بهشت نیست، بسیار مناسب است.

هتل و مرکز درمانی و زیبایی پوست کانی ویلیج - مالدیو (Kaani Village and Spa -Maldives)

هتل و مرکز درمانی کانی ویلیج به معنی روستای کانی در مالدیو قرار داشته و گزینه ای خوب برای میهمانانی محسوب می گردد که علاقه دارند با هزینه ای مناسب در هتلی نه چندان گران قیمت اقامت نموده و از خدمات عالی بهره مند شوند. اتاق های دو نفره دولوکس این هتل رو به استخر بوده و صبحانه نیز رایگان است. این موضوع سبب شده تا این هتل به گزینه ای ایده آل برای اقامت در جزیره مالدیو محسوب گردد. در مرکز درمانی این هتل با نام (Sampa Spa) درمان های تایلندی و درمان های گیاهان و روغن های عطرآگین ارائه می گردد. هتل دارای استخر و رستوران بوده و برنامه های متنوعی مانند ماهیگیری، تماشای دلفین ها، غواصی، شنای زیر آبی با یاری لوله تنفسی(snorkeling)، تورهای گردش جزیره، پیک نیک و … به وسیله این هتل ارائه می گردد. این هتل به وسیله وب سایت (TripAdvisor) نمره 30 از 40 را به دست آورده و تمامی نیازهای شما برای یک اقامت راحت و خاطره انگیز در مالدیو را فراهم می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1943

به "تور تایلند: اقامت با کمتر از 100 دلار در بانکوک، بالی و مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: اقامت با کمتر از 100 دلار در بانکوک، بالی و مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید