افزایش تولید آهن اسفنجی و کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا

به گزارش مجله نایس پاتوق، تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا، امسال با افزایش بیش از 19درصدی و کلاف گرم با رشد 9 درصدی همراه بوده است.

افزایش تولید آهن اسفنجی و کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا

به گزارش از ،مصطفی عطایی پور مدیر مجتمع فولاد سبا با اشاره به سال جهش تولید گفت: کارکنان واحد آهن سازی شهید شهبازی مجتمع فولاد سبا با تولید 130 هزار تن آهن اسفنجی در خرداد 1399 افتخار دیگری آفریدند.

مصطفی عطایی پور با تأکید بر اهمیت افزایش تولید آهن اسفنجی با کیفیت بر تولید فولاد خام و کلاف گرم با کمیت و کیفیت بیشتر گفت: علاوه بر ثبت رکورد ماهانه در خرداد، باید در نظر داشته باشیم، تولید آهن اسفنجی در سه ماهۀ اول پارسال نیز 324 هزار و 144 تن بوده است.

او افزود: این در حالی است که در سه ماهۀ اول سال جهش تولید، بلندهمتان این واحد توانستند با رشد 19.3 درصدی به رکورد 386 هزار و 700 تن دست پیدا کنند.

مدیر مجتمع فولاد سبا گفت: در صورت تأمین به موقع و با کیفیت مواد اولیۀ مورد نیاز و همچنین با تکمیل طرح های توسعۀ این مجتمع که در حال اجراست، شاهد دستیابی به رکورد های بیشتری خواهیم بود.

بهمن خلیلی مدیر تولید مجتمع فولاد سبا نیز گفت: تولید محصول نهایی کلاف گرم از 339 هزار و 994 تن سه ماه ابتدای پارسال با 9 درصد رشد به 370 هزار و 728 تن افزایش یافت.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1090

به "افزایش تولید آهن اسفنجی و کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تولید آهن اسفنجی و کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید