اطلاعاتی جدید از گوشی ویوو Y7s منتشر شد ، از حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر تا تراشه مدیاتک Helio P65

به گزارش مجله نایس پاتوق، گوشی هوشمند ویوو Y7s یکی از گوشی های هوشمندی است که بسیاری از کاربران و فعالان بازار منتظر رونمایی رسمی آن هستند. اخیرا اطلاعاتی جدید از این گوشی هوشمند فاش شده است.

اطلاعاتی جدید از گوشی ویوو Y7s منتشر شد ، از حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر تا تراشه مدیاتک Helio P65

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برند چینی ویوو را می توان یکی از پر کارترین برندهای حوزه فناوری چین است که با فراوری گوشی های خود در کوشش است جایگاهی مناسب بین برندهای معتبر بازار کسب کند.

شاید به یاد داشته باشید که در اوایل ماه جاری میلادی اطلاعاتی از گوشی S1 برند ویوو منتشر شد که حاوی سه دوربین و تراشه مدیاتک Helio P65 بود. اکنون خبری دیگر در رابطه با ویوو Y7s منتشر شده است. این گوشی جدید با سیستم عامل Funtouch OS و روی صفحه نمایش 6.38 اینچی Super AMOLED با حسگر اثر انگشت پایین صفحه عمل می نماید.

این گوشی، نخستین گوشی با تراشه مدیاتک است که با هسته های CPU ارتقاء یافته همراه است. تراشه Helio P65 با پردازنده دو هسته ای Cortex-A75 و شش Cortex-A55 همراه است که همه آنها در سرعت 2.0 گیگاهرتز کار می نمایند. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که به وسیله حافظه microSD قابل افزایش تا 256 گیگابایت خواهد بود.

دوربین این گوشی از نوع سه گانه است که در بخش پشتی گوشی است و دارای لنزهای 8، 16 و لنز سنسور عمیق 2 مگاپیکسلی با فلشLED است.باتری ویو Y7 دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از 18W یا سیستم شارژ سریع است.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 247

به "اطلاعاتی جدید از گوشی ویوو Y7s منتشر شد ، از حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر تا تراشه مدیاتک Helio P65" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی ویوو Y7s منتشر شد ، از حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر تا تراشه مدیاتک Helio P65"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید