استیون اسپیلبرگ با همکاری برادران دافر سریال طلسم را می سازد

به گزارش مجله نایس پاتوق، استیون اسپیلبرگ قصد دارد با کمک برادران دافر سریال طلسم را بر اساس کتابی به همین نام نوشته استیون کینگ برای نتفلیکس بسازد.

استیون اسپیلبرگ با همکاری برادران دافر سریال طلسم را می سازد

برای تولید یک سریال بزرگ تهیه کننده به تیمی قوی و مناسب احتیاج دارد تا اثر نهایی رضایت بخش و در حد و اندازه انتظارات ظاهر شود. به همین خاطر استیون اسپیلبرگ برای ساخت سریال طلسم به سراغ برادران دافر، سازندگان سریال تحسین شده چیزهای عجیب رفته است. کتاب طلسم در سال 1984 روانه بازار شد، اما اسپیلبرگ 2 سال پیش از انتشار رسمی رمان کینگ تمام حقوق ساخت فیلم و سریال بر اساس آن را خریداری کرد؛ زیرا پتانسیل سینمایی و بصری بسیاری در آن می دید.

  • 10 فیلم برتر استیون اسپیلبرگ؛ فیلم ساز مستقل اما پولساز

این کارگردان برنده اسکار نزدیک به دو دهه قصد داشت فیلم سینمایی بر اساس داستان طلسم بسازد و حتی در سال 2019 گزارش هایی مبنی بر ساخت این فیلم به کارگردانی مایک بارکر، کارگردان چند قسمت از سریال سرگذشت ندیمه منتشر شد، اما این فیلم هرگز جلوی دوربین نرفت و بالاخره ساعاتی قبل اعلام شد اسپیلبرگ سریال طلسم را برای نتفلیکس می سازد.

علاقه برادران دافر که به واسطه تهیه کنندگی و ساخت سریال چیزهای عجیب به شهرت رسیدند، به استیون کینگ مشهود است. در برخی صحنه ها و شخصیت های چیزهای عجیب به خوبی می توان نشانه هایی از جهان و آثار کینگ پیدا کرد. به همین خاطر آن ها تهیه کنندگان مناسبی برای ساخت طلسم تلقی می شوند و همکاری ا شان با استیون اسپیلبرگ باعث شده بسیاری از سریال بین ها برای تماشای این مجموعه از الان کنجکاو باشند. علاوه بر این افراد، خود استیون کینگ هم به نمایندگی از پارامونت پیکچرز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین کورتیس گوین که در ساخت چیزهای عجیب نقش داشت، در سمت نویسنده و مجری طرح در سریال طلسم به همکاری خود با دافرها و نتفلیکس را ادامه می دهد.

طلسم به داستان زندگی پسر 12 ساله ای به نام جک سویر می پردازد که برای نجات جان مادر بیمارش یک سفر جاده ای حماسی را آغاز می کند. او در جست وجوی طلسم است؛ شئ بسیار قدرتمند و عجیب که نه تنها می تواند مادر جک را شفا دهد، بلکه قادر است تمام جهان را هم نجات دهد. کتاب در دو ساحت واقعی و فراواقعی پیش می رود که در یکی آمریکای امروز را می بینیم و دیگری قلمروی فانتزی طلسم است.

منبع: Hollywood Reporter

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1497

به "استیون اسپیلبرگ با همکاری برادران دافر سریال طلسم را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیون اسپیلبرگ با همکاری برادران دافر سریال طلسم را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید