از آمادگی ملی پوشان والیبال تعجب کردم، میرزاجانپور متقاعدم نکرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران درباره شرایط این تیم گفت: بازیکنان در شرایط خوبی هستند که باعث تعجب من هم بود. فقط میلاد عبادی پور به خاطر مصدومیتی که دارد ممکن است 20 روز با ما نباشد. ولی بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

از آمادگی ملی پوشان والیبال تعجب کردم، میرزاجانپور متقاعدم نکرد

وی درباره احتمال برگزاری بازی تدارکاتی تاکید نمود: تاکنون دعوتی نداشتیم و فکر می کنم بازی محبت آمیز در پیش نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره خط خوردن مجتبی میرزاجانپور از لیست تیم ملی ادامه داد: به عنوان مربی باید تصمیم نهایی را بگیرم. در برخی از پست ها هفت، هشت بازیکن رقابت داشتند و باید چند بازیکن خط می خوردند. میرزاجانپور کوشش زیادی کرد ولی نتوانست مرا متقاعد کند که در ترکیب تیم باشد. چند روز آینده هم یک بازیکن دیگر خط می خورد.

کولاکوویچ با اشاره به مسابقات پیش روی تیم ملی توضیح داد: سال دشواری خواهد بود. مرحله اول و دوم مقدماتی برایمان ارزشی ندارد. مهم صعودمان به المپیک است.

وی در مورد زمان تعیین شدن ترکیب اصلی تیم ملی برای هفته اول و دوم لیگ ملت تاکید نمود: لحظه پایانی این لیست تعیین می گردد.

به گفته کولاکوویچ، بازیکنانی که از لیست تیم ملی والیبال خط می خورند با تیم جوانان در ایران تمرین می نمایند تا در صورت احتیاج از آنها استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 200

به "از آمادگی ملی پوشان والیبال تعجب کردم، میرزاجانپور متقاعدم نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آمادگی ملی پوشان والیبال تعجب کردم، میرزاجانپور متقاعدم نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید