شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از هفته دوم فروردین در یک صورت

به گزارش مجله نایس پاتوق، با نظر محمدحسین برخواه، اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی از هفته دوم فروردین ماه شروع خواهد شد.

شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از هفته دوم فروردین در یک صورت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی وزنه برداری در سال 1401 در دو رویداد بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی شرکت خواهد نمود. درحالی که تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا در یونان، اردوی خود را با سرمربیگری سعید علی حسینی در رشت شروع نموده اند، محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز به فدراسیون اعلام نموده است که تمرینات تیم ملی از هفته دوم فروردین ماه در تهران شروع خواهد شد.

با این حال باید دید تا آن وقت شرایط فدراسیون چه خواهد شد و آیا علی مرادی در سمت خود خواهد ماند یا اینکه ابلاغی سرپرستی برای یکی از گزینه ها زده خواهد شد. طبیعتاً در صورت عدم ابقای علی مرادی، کادر فنی تیم های ملی و کادر فدراسیون نیز تحت الشعاع تغییرات قرار خواهند گرفت.

تا اینجای کار که فدراسیون بلاتکلیف است، محمدحسین برخواه برنامه اردویی اش را به فدراسیون اعلام نموده است و میخواهد تمرینات تیمش را از فروردین ماه استارت بزند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2046

به "شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از هفته دوم فروردین در یک صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از هفته دوم فروردین در یک صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید