گفت وگوی پنهانی شجاعیان با چشمی، حضور غیرمجاز تماشاگران در استادیوم!

به گزارش مجله نایس پاتوق، پیش از شروع ملاقات طرفدار و استقلال، یکی از بازیکنان سابق آبی ها با روزبه چشمی گفت وگوی پنهانی داشت.

گفت وگوی پنهانی شجاعیان با چشمی، حضور غیرمجاز تماشاگران در استادیوم!

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب بازی معوقه هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، دو تیم طرفدار و استقلال به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

پیش از شروع بازی، داریوش شجاعیان هنگام ورود دو تیم به زمین برای شروع بازی، با استقلالی ها خوش و بش داشت و بعلاوه لحظاتی قبل از شروع این مسابقه، این بازیکن با روزبه چشمی، پنهانی گفت وگو کرد.

در فهرست ذخیره تیم استقلال بازیکنانی چون روزبه چشمی، آرمان رمضانی، متین کریم زاده، امیرعلی صادقی، ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری، رضا آذری، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی حضور دارند.

استقلالی ها در دقیقه 10 بازی، پیروز شدند از طرفداری ها پنالتی بگیرند که این موجب خوشحالی کادر فنی و نیمکت نشینان استقلال شد. در ادامه رودی ژستد پیروز شد روی ضربه پنالتی اولین گل بازی را به ثمر برساند.

داریوش شجاعیان با خطا روی مهدی پور در دقیقه 13، هافبک آبی ها را نقش زمین کرد و دقایقی این بازیکن با ناراحتی روی زمین بود اما پس از لحظاتی دوباره به بازی ادامه داد.

در دقیقه 14 بازی، رضا عنایتی به دلیل اعتراض به داور مسابقه، از سوی اصغر مومنی کارت زرد دریافت کرد.

کادر فنی و بازیکنان طرفدار با گلزنی تیم شان در دقیقه 38 خوشحالی زیادی کردند اما در این بین رضا عنایتی ترجیح داد خیلی خوشحالی نکند و بازیکنان تیمش را به ادامه بازی فرابخواند.

با سوت داور به نشانه سرانجام نیمه اول بازی، بازیکنان دو تیم بدون حاشیه خاصی زمین بازی را ترک کردند و به رختکن رفتند.

مسئولان برگزاری مسابقه، تا سرانجام نیمه اول بر سر خروج افراد غیر مسئول در ورزشگاه، با افراد مختلف درگیری داشتند و این مساله باعث چالش در حاشیه این بازی شده بود. با وجود این مساله بعضی افراد بیرون از زمین مسابقه حضور داشتند و با بوق، تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2029

به "گفت وگوی پنهانی شجاعیان با چشمی، حضور غیرمجاز تماشاگران در استادیوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی پنهانی شجاعیان با چشمی، حضور غیرمجاز تماشاگران در استادیوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید