چند می گیری گریه کنی 2 ساخته شد، کوشش برای رونمایی در جشنواره فجر

به گزارش مجله نایس پاتوق، توکل نیا گفت: فیلمبرداری تمام شده و درگیر کار های تدوین و فنی هستیم. بدم نمی آید حضورمان در جشنواره سال جاری قطعی گردد و حتما حضور در جشنواره فجر را پر خواهیم کرد.

چند می گیری گریه کنی 2 ساخته شد، کوشش برای رونمایی در جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلمبرداری فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی 2 به کارگردانی علی توکل نیا بعد از یک ماه فیلمبرداری به اتمام رسید.

در همین رابطه حسن توکل نیا، تهیه کننده سینما که چندی پیش مجوز ساخت سری دوم این پروژه را دریافت نموده بود، با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: ما بعد از دریافت مجوز ساخت، پیش فراوری جدی چند میگیری گریه کنی 2 را در دستور کار گذاشتیم و نهایتا هم با کمی سکوت رسانه ای، از 4 مهرماه سال جاری کار را کلید زدیم و جلوی دوربین بردیم.

وی اضافه کرد: تقریبا بعد از یک ماه فیلمبرداری، مراحل ضبط کار هم حدد دو هفته قبل و در 3 آبان ماه تمام شد و فعلا هم درگیر مراحل فنی آن هستیم.

توکل نیا در عین حال تأکید داشت: ترجیح دادیم که خبر رسمی درباره کار ندهیم تا راحت فیلم را به مرحله ساخت و فیلمبرداری برسانیم. امیدوارم بتوانیم در نهایت نسخه قابل قبولی از چند میگیری گریه کنی 2 نیز تقدیم سینمادوستان کنیم.

این تهیه کننده همچنین با اعلام اینکه فیلم را برای رونمایی در جشنواره فجر آماده خواهد نمود، گفت: بدم نمی آید حضورمان در جشنواره سال جاری قطعی گردد و حتما حضور در در جشنواره فجر را پر خواهیم کرد.

توکل نیا با اشاره به عوامل این پروژه نیز یادآور شد: ابوالفضل پورعرب، حمید لولایی، اشپیتیم آرفی، اسدالله یکتا، حامد آهنگی، گیتی معینی، محیا دهقانی، عباس جمشیدی و جمعی دیگر از دوستان بازیگر در این فیلم نقش آفرینی نموده اند.

لازم به ذکر است فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی؟ با فیلمنامه ای از رحیم بهبودی است که به کارگردانی علی توکل نیا در ژانر کمدی ساخته شده است. همچنین نسخه اول این فیلم در سال 1384 به نویسندگی محسن تنابنده و حسن وارسته و کارگردانی شاهد احمدلو به فراوری رسیده بود.

چند میگیری گریه کنی؟ همچنین دیپلم افتخار هیئت داوران بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر را به دست آورد. سری اول این فیلم با بازی الناز شاکردوست، زنده یاد منوچهر نوذری، ابوالفضل پورعرب، شهرام حقیقت دوست، حمید لولایی، و… به نمایش درآمد؛ که در سری دوم نیز بعضی از این بازیگران حضور داشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 558

به "چند می گیری گریه کنی 2 ساخته شد، کوشش برای رونمایی در جشنواره فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند می گیری گریه کنی 2 ساخته شد، کوشش برای رونمایی در جشنواره فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید