پاسخ منفی سرمربی جهانبخش به تاتنهام

به گزارش مجله نایس پاتوق، آرنه اشلوت سرمربی تیم فاینورد روتردام که تیمش را در این فصل به مقام قهرمانی لیگ هلند رسانده است، به پیشنهاد تاتنهام برای قبول راهنمایی این تیم، پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی سرمربی جهانبخش به تاتنهام

رسانه های انگلیسی می گویند میان سران باشگاه تاتنهام و اشلوت مصاحبه هایی فشرده صورت گرفت، اما در نهایت سرمربی هلندی از قصد خود برای ادامه همکاری با فاینورد اطلاع داد.

روزنامه دیلی میل نوشته روز چهارشنبه جلسه ای مهم میان اشلوت و مقام های باشگاه فاینورد برگزار گردید و در نهایت او تصمیم گرفت در فوتبال هلند بماند.

اشلوت 44 ساله درباره این موضوع به رسانه های هلندی گفت: من شایعات را خوانده ام، اما آرزوی من، ماندن در فاینورد و ادامه دادن با تیمی است که در 2 فصل گذشته آن را ساخته ایم. می خواهم بمانم و کار خود را درباره آنچه در این فصل به آن رسیده ایم، ادامه دهم.

اشلوت با حضور ستارگانی مانند علیرضا جهانبخش، دنیلو، اورکون کوکجو و سانتیاگو خیمنز پیروز شد برای اولین بار پس از سال 2017، فاینورد را به مقام قهرمانی این فصل لیگ هلند برساند.

رسانه ها می گویند سرمربی نایب قهرمان لیگ کنفرانس اروپا در فصل گذشته، قرار است قرارداد نو را با فاینورد امضا کند و پروژه طولانی مدت در این تیم داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2216

به "پاسخ منفی سرمربی جهانبخش به تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی سرمربی جهانبخش به تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید