نمایشگاه خوشنویسی مشق عشق در ابهر دائر شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، آیسان صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم نمایشگاه خوشنویسی مشث عشق در شهرستان ابهر دائر شد.

نمایشگاه خوشنویسی مشق عشق در ابهر دائر شد

وی توضیح داد: این نمایشگاه شامل آثاری از هنرمند ابهری ایرج شاهمرادی در نگارخانه فرهنگسرای نور ابهر آغاز به کار کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه آثار ایرج شاهمرادی خوشنویس باسابقه ابهری در قالب 21 در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: این آثار به صورت نقاشیخط و نستعلیق برجسته با تکنیک ترکیب مواد به تعداد 21 اثر با اشعار شاعران ملی از جمله حافظ، سعدی، مولانا و مناجات خواجه عبدالله انصاری به نمایش درآمده است.

صادقی با اشاره به استقبال علاقه مندان به هنر خوشنویسی از این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه تا نوزدهم تیرماه دایر است و بازدید از آن در دو نوبت صبح و عصر انجام می گردد.

وی با توجه به رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نشر معارف غدیر مطرح کرد: بخش فرهنگ و هنر به جهت استفاده از زبان هنر به عنوان تاثیرگذارترین واسطه ارتباطی می تواند این وظیفه را به برترین شکل ممکن انجام دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه سال جاری نیز برنامه های مناسبتی شامل مسابقات کتابخوانی، جشنواره ها فرهنگی و مراسمات ادبی است، افزود: بعلاوه در راستای تبیین واقعه غدیر نقالی با موضوع فضایل زندگی و رشادت ها و مجاهدت های حضرت علی (ع) انجام می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2234

به "نمایشگاه خوشنویسی مشق عشق در ابهر دائر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خوشنویسی مشق عشق در ابهر دائر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید