میلیچ در تبادل نظر با خبرنگاران : فوتبال ایران در سراشیبی است ، استقلال به باشگاه قول های الکی تبدیل شده است

به گزارش مجله نایس پاتوق، هروویه میلیچ بازیکن کروات و سابق تیم استقلال که بعد از جدایی از این تیم نتوانسته بود طلبش را از این باشگاه دریافت کند، با شکایت به فیفا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی استقلال شد.با این وجود علی فتح الله زاده هفته گذشته معاونان خود را به ترکیه فرستاد تا طلب این بازیکن را پرداخت نمایند.

میلیچ در تبادل نظر با خبرنگاران : فوتبال ایران در سراشیبی است ، استقلال به باشگاه قول های الکی تبدیل شده است

محمد زارعی - هروویه میلیچ بازیکن کروات و سابق تیم استقلال که بعد از جدایی از این تیم نتوانسته بود طلبش را از این باشگاه دریافت کند، با شکایت به فیفا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی استقلال شد.

با این وجود علی فتح الله زاده هفته گذشته معاونان خود را به ترکیه فرستاد تا طلب این بازیکن را پرداخت نمایند. همین موضوع بهانه ای شد تا با میلچ گفت وگویی داشته باشیم.

خیلی دیر اما سرانجام توانستی طلبت را از استقلال بگیری. به خاطر این موضوع گلایه ای نداری؟

هیچ وقت فکر نمی کردم روزی کارم به اینجا بکشد. دلخوری ام بابت این بود که آن موقع همواره می گفتم استقلال به باشگاه قول های الکی تبدیل شده است. در این موضوع قهرمان شده اند ولی خودم هم فکر نمی کردم تا این حد صبر به خرج دهم. علتش آن علاقه و عرقی بود که به این باشگاه داشتم. محبتی هم که هوداران به من داده بودند باعث شد بود بتوانم صبوری به خرج بدهم. خود شما خبرنگاران و همه می دانند. چقدر با باشگاه استقلال راه آمدم. منتظر ماندم که مشکل توافقی حل گردد اما وقتی به مرحله ای می رسید و به جوابی نمی رسید، باید از راه قانونی اقدام کنید من هم مجبور شدم به وسیله وکیل کرواتم به وسیله فیفا پیگیری کنم. ولی بازهم با تمامی اتفاقاتی که افتاد و حتی می دانید چه کارهایی در حق من شد، مثل پرداختی های تقلبی که باشگاه برایم ارسال کرد و خودشان هم به این موضوع اذعان داشتند، با این موضوع کنار آمدم تا به وسیله فیفا مسئله ای ایجاد نگردد.

هنوز بازی های استقلال را دیدن می کنی؟ نظرت در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان با راهنمایی ساپینتو چیست؟

آخرین بازی ای که از استقلال دیدم، مقابل سپاهان بود. خیلی ناراحت شدم. همان موقع بلافاصله بعد از بازی با مدیرعامل استقلال (فتح الله زاده) برای مذاکراتی ویدیو کال می کردم. به او گفتم از باخت استقلال خیلی ناراحت شدم. مخصوصا آن شکلی در دقیقه آخر باختن که سبب می گردد تیم از کورس قهرمانی عقب بیفتد سخت است ولی امیدوارم استقلال به کورس قهرمانی برگردد. همواره برد و قهرمانی این تیم من را خرسند می نماید اما در مجموع همان طور که در زمان حضور من در ایران وجود داشت، این رویه الان هم وجود دارد. اینکه فوتبال ایران در سراشیبی است و خیلی افت نموده است. همان طور هم که می بینید خیلی از بازیکنان با کیفیت ایرانی ترجیح می دهند در لیگ های خارج از ایران بازی نمایند.

در حال حاضر از لحاظ فوتبالی در چه شرایطی هستی و چه کار می کنی؟

در حال حاضر کلاس های مربیگری را پشت سر و تکمیل می کنم. با توجه به اینکه بازیکن ملی پوش و حرفه ای بودم، تا کسب یک مدرک خود به خود پیش رفته ام. حالا کلاس های نهایی را پشت سر می گذرانم که مدرک پرولایسنس را بگیرم. برنامه ام برای برای آینده مربیگری است.

بازی های این فصل استقلال را می بینی. به نظرت نقطه ضعف این تیم چیست؟

در فوتبال ایران یک موضوعی که همواره به عنوان یک نقص وجود دارد، عدم وجود بازیکن خلاق است. نبود بازیکن خلاق در فوتبال ایران از جمله خود باشگاه استقلال همواره حس می گردد.

ممکن است بار دیگر به عنوان مربی به استقلال یا حتی فوتبال ایران برگردی؟

استقلال و هوادارانش جایگاه خیلی خاصی در قلب من دارد. حتما روزی ما دوباره هم را خواهیم دید. یکی از مشکلاتی که با باشگاه استقلال داشتم اینکه هنوز مالیات مرا نداده اند. با این حال رضایت داده ام. امیدوارم مالیات من پرداخت گردد چراکه می دانم یک روزی به ایران می آیم تا با باشگاه استقلال کار کنم. امیدوارم آن روز این مشکل را نداشته باشم.

در سرانجام اگر صحبتی داری بفرما.

از آقای فتح الله زاده مدیرعامل فعلی استقلال ممنون هستم. دوست و نماینده من آقای بهرامی در ایران یاری کرد. مدیرعامل استقلال را به من معرفی کرد و گفت مدیرعامل خیلی باسابقه ای در این باشگاه است. به وسیله او می توانیم به نتیجه برسیم. نگران نباش و اتفاقات گذشته را فراموش کن. با این حال من حرف برادرم (علیرضا بهرامی نماینده میلیچ) را قبول کردم و خرسندم مدیرعامل استقلال به وعده هایی که داده بود عمل کرد تا ما بتوانیم در استانبو به توافق برسیم. مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقلات استقلال حل شد و امیدوارم بتوانند با باز شدن پنجره نقل و انتقلات، این تیم را تقویت نمایند تا من نقش خودم را در موفقیت استقلال داشته باشم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2173

به "میلیچ در تبادل نظر با خبرنگاران : فوتبال ایران در سراشیبی است ، استقلال به باشگاه قول های الکی تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ در تبادل نظر با خبرنگاران : فوتبال ایران در سراشیبی است ، استقلال به باشگاه قول های الکی تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید