موفقیت روابط عمومی ها موفقیت دولت است

به گزارش مجله نایس پاتوق، بهمن مرادنیا گفت: تمام خدماتی که امروز از سوی دولت برای رفاه مردم انجام می شود باید توسط روابط عمومی ها به جامعه انتقال پیدا کند و بر همین اساس اگر روابط عمومی ها پیروز باشند دولت نیز پیروز است.

موفقیت روابط عمومی ها موفقیت دولت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در جمع شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ضمن اشاره به این که دولت اعتقاد زیادی به روابط عمومی ها دارد، اظهار کرد: در شرایط امروز، روابط عمومی ها می توانند نقش به سزایی در توسعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمبود منابع مالی نباید باعث نا امیدی در جامعه شود، عنوان کرد: استانداری کردستان برای ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه گام های موثر برداشته و در تمامی برنامه ها و رخدادهای فرهنگی، جشن های آیینی و همایش های مختلف حضوری چشمگیر داشته است.

مرادنیا گفت: ما برای مردم خدمت می کنیم و زمانی دولت می تواند در برنامه ها و اهداف خود پیروز باشد که مردم در آن حضوری اساسی داشته باشند.

استاندار کردستان نقش روابط عمومی ها را از هر زمان دیگری پررنگ تر دانست و اضافه کرد: روابط عمومی ها باید همیشه خدمات مثبت را انتقال بدهند و فضای مثبت و نوید بخش را برای مردم و جامعه مخاطب خود ایجاد کنند.

وی در ادامه شرح داد: در استان کردستان خدمات خوبی ارائه شده است که متاسفانه آنچنان که انتظار داشتیم، اطلاع رسانی نشده و این خود نشان از ضعف کاری است.

مرادنیا به جشنواره روابط عمومی ها در استان اشاره کرد و گفت: جشنواره روابط عمومی ها یک رخداد تازه در جامعه است که ما برای آن احترام قائل هستیم و این مهم باید پیگیری و اجرایی شود.

استاندار کردستان که ریاست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را نیز برعهده دارد، ضمن اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان باید ساز و کار برگزاری این جشنواره را در دست اقدام قرار بدهد، شرح داد: استانداری کردستان همیشه حامی رخدادهای مهم در جامعه است و این برنامه نیز یک اولویت مهم برای ما و روابط عمومی ها محسوب می شود.

وی عنوان کرد: تمام خدماتی که امروز از سوی دولت برای رفاه مردم انجام می شود باید توسط روابط عمومی ها به جامعه انتقال پیدا کند و بر همین اساس اگر روابط عمومی ها پیروز باشند دولت نیز پیروز است.

مرادنیا در دیدار با این شورا گفت: روابط عمومی ها باید ارتباط نزدیکی با گروه های مرجع در استان داشته باشند و تمام خدمات دولت را به آنها اطلاع رسانی کنند چون هنوز گروه های مرجع از بعضی خدمات دولت آگاه نیستند.

وی در انتها به مسئله آموزش اشاره کرد و یادآور شد: ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها نیازمند آموزش است که شورای روابط عمومی های استان باید این مهم را در اولویت قرار دهد.

گفتنی است؛ دوره ششم شورای روابط عمومی های استان کردستان با برگزاری مجمع انتخاباتی برگزار و در انتها آقایان پرویز اصطیفایی، لقمان ازدست، ایرج کاکی، فرشید اردلان، لقمان فلاحی، فرزاد سجادی و فرزام معماری به عنوان هیات رئیسه شورا و سرکار خانم سیران مرادی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 600

به "موفقیت روابط عمومی ها موفقیت دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت روابط عمومی ها موفقیت دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید