محرومیت چندین ماهه خواهران منصوریان از میادین

به گزارش مجله نایس پاتوق، سندی از سوی منابع خبری منتشر شده است که بر اساس احکام فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان به 20 ماه محرومیت و سهیلا منصوریان به 8 ماه محرومیت محکوم شده اند.

محرومیت چندین ماهه خواهران منصوریان از میادین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، خواهران منصوریان که از شانس های اصلی کسب مدال جهانی برای ووشو ایران محسوب می شوند با حکمی عجیب از سوی فدراسیون ووشو محروم شده اند.

انتها فدراسیون ووشو واکنش قاطع خود به انتقاد علیه این فدراسیون را نشان داد و حکمی سنگین و عجیب صادر کرد که احتمال دارد ریشه این اتفاقات به یک پست اینستاگرامی از سوی شهربانو منصوریان و انتقاد از عملکرد فدراسیون ووشو در انتخابی تیم ملی در ماجرای حذف خواهرش سهیلا منصوریان برگردد، جایی که فردی راهی مسابقات شد که حالا دوپینگش مثبت اعلام شده است.

دقایقی قبل سندی منتشر شد که بر اساس احکام فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان به 20 ماه محرومیت و سهیلا منصوریان به 8 ماه محرومیت محکوم شده اند؛ این در حالی است که در حکم صادر شده برای آن ها دلیلی برای صدور این احکام عجیب عنوان نشده و تا به این لحظه هم سایت رسمی فدراسیون ووشو واکنشی به محروم کردن خواهران منصوریان نشان نداده است.

امیر صدیقی رئیس جدید فدراسیون ووشو است که 14 تیر سال جاری از مجمع انتخاباتی رأی آورد و با این حرکت اولین حرکت پر سروصدای خود را در ووشو انجام داد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1193

به "محرومیت چندین ماهه خواهران منصوریان از میادین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت چندین ماهه خواهران منصوریان از میادین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید