شهربازی های تهران ؛ شیرجه در تفریح و خوش گذرانی

به گزارش مجله نایس پاتوق، شهربازی پارک ارم از وسیع ترین شهربازی های تهران به شمار می رود. بعد از پارک ملت مشهد، دومین پارک وسیع ایران محسوب می گردد.

شهربازی های تهران ؛ شیرجه در تفریح و خوش گذرانی

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

لباس های بیرونی تان را بپوشید. شهربازی های تهران منتظرتان هستند. شهربازی ها پای ثابت گردش و تفریح در شهرها هستند. الان هم که تابستان از راه رسیده و بهترین زمان برای خوش گذرانی است. معطل چه هستید؟ با دوست، رفیق یا خانواده تان هماهنگ کنید و هرچه زودتر برای یک روز مفرح و شاد، برنامه ریزی کنید. شهر بازی ها مهم هستند. چون هم اهالی شهر در آن تفریح می نمایند و هم جاذبه گردشگری شهرها برای گردشگران شهرهای دور هستند. تا جایی که برخی از شهربازی ها مثل دیزنی لند، خودشان به قطب گردشگری تبدیل شده اند. این شهربازی ها سالانه میلیون ها نفر بازدیدنماینده دارند.

بزرگترین و هیجان انگیزترین شهربازی جهان دیزنی لند است و در بیشتر شهرها و کشورهای جهان شعبه دارد. شهربازی های وطنی به شور و هیجان دیزنی لند نیستند. با این حال بازدید از آنها لذت بخش و خاطره انگیز است. ما در مجله گردشگری دلتا فهرستی از شهربازی های تهران را برای شما آماده نموده ایم. برخی از این شهربازی ها سرپوشیده هستند. بنابراین تابستان و زمستان نمی شناسند و در هر فصل از سال می توانید به آنها مراجعه کنید و لذت ببرید. برخی نیز روباز هستند و رفتن به آنها و برنامه ریزی کردن برایشان به شرایط آب و هوایی، اقلیمی و فصلی مربوط است.

شهربازی پارک ارم

شهربازی پارک ارم وسیع ترین مجموعه شهربازی در پایتخت است. بعد از پارک ملت مشهد، دومین پارک وسیع ایران محسوب می گردد. شهربازی پارک ارم از 3 بخش مختلف تشکیل شده است. بیش از 70 نوع وسیله بازی دارد. دریاچه هشت هکتاری، یکی دیگر از جذابیت های این دریاچه به شمار می رود. باغ وحش ارم که بزرگترین باغ وحش تهران است، نیز در این مجموعه قرار گرفته است. یعنی همه چیز دست به دست هم داده اند تا هیجان و تفریح را در کنار هم تجربه کنید و یک روز خوش برای خودتان و اطرافیان تان بسازید. بیشتر فضای پارک ارم، روباز است. با این حال قلعه سحرآمیز مجموعه سرپوشیده ای است که در دل شهربازی پارک ارم قرار گرفته است. بنابراین در هر فصل از سال می توانید راهی شهربازی پارک ارم شوید. شهربازی پارک ارم در غرب تهران قرار گرفته است.

شهربازی سرزمین عجایب

این شهربازی از خوب های شهربازی در پایتخت به شمار می رود و نام دیگرش واندرلند است. سرپوشیده است و از آنجا که در مرکز تجاری قرار گرفته است، در دل افراد زیادی جا باز نموده است. شهربازی سرزمین عجایب در مرکز تیراژه، در محدوده صادقیه قرار گرفته است.

جهانی بازی چمران

جهانی بازی چمران یا شهربازی چمران همانی است که بولینگ عبدو را نیز در دل خود جای داده است. قدیمی است و افراد زیادی دوستش دارند. شهربازی چمران در خیابان شریعتی قرار گرفته است.

شهربازی تیراژه 2

این شهربازی در شرق تهران آماده است تا یک روز رویایی برای تان رقم بزند. شهربازی تیراژه 2 در اتوبان امام علی قرار گرفته است.

شهربازی ژوپیتر

این شهربازی یکی از تازه های عرصه شهربازی در پایتخت به شمار می رود و هنوز شهرت پیدا ننموده است. اسباب بازی های این مجموعه بسیار جدید است. شهربازی ژوپیتر در بزرگراه ستاری و بالای فروشگاه افق کوروش قرار گرفته است.

شهربازی فانلند

این شهربازی در مجتمع تجاری الماس قرار گرفته است و جدید و نوساز محسوب می گردد. این شهربازی برای ساکنان شمال شهر گزینه مناسبی به شمار می رود. شهربازی فانلند در پاسداران قرار گرفته است.

شهربازی فاین تایم

این شهربازی در مجموعه ارگ تجریش قرار گرفته است. سرپوشیده است و نسبتاً جدید به شمار می رود. شهربازی فان تایم در ابتدای میدان تجریش و خیابان سعدآباد قرار گرفته است.

شهربازی هایپرسان (خورشید)

این شهربازی حدود 60 نوع بازی دارد و برای بچه ها و نوجوانان هیجان انگیز به نظر می رسد. شهربازی هایپرسان در بزرگراه آزادگان قرار گرفته است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 731

به "شهربازی های تهران ؛ شیرجه در تفریح و خوش گذرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی های تهران ؛ شیرجه در تفریح و خوش گذرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید