سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی

به گزارش مجله نایس پاتوق، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری کلاهبرداری اطلاع داد که 430 میلیون تومان بار مشتری را به سرقت برده بود.

سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عظیم در تبادل نظر با فارس از دستگیری کلاهبرداری خبرداد که با سرقت 430 میلیون تومان بار مشتری متواری شده بود.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی در تشریح خبر فوق گفت: اواخر فرودین ماه پرونده ای از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران با موضوع کلاهبرداری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد که در این رابطه، شاکی اظهار داشت برای خرید خشکبار و حبوبات به بازار رفتم و پس از خرید اجناس به ارزش چهارصد و سی میلیون تومان برای حمل آنها از شبکه های اجتماعی اقدام به کرایه یک دستگاه نیسان آبی رنگ کردم که پس از برقراری تماس تلفنی راننده به محل بارگیری اجناس مراجعه و پس از توافق اولیه برای حمل آنها به مقصد، کلیه بار را تحویل وی دادم و به محل تحویل اجناس مراجعه کردم تا آنها را تحویل بگیرم ولی متاسفانه راننده خودروی مذکور، دیگر جوابگوی تلفن نبود و تلفن همراه خود را خاموش نموده بود.

وی توضیح داد: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده در دستور کار تیم کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه چهارم نهاده شد و کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع بزه اقدام به آنالیز دوربین های مداربسته نموده و پیروز می شوند شماره خودروی نیسان را استخراج و مالک خودرو به نام حمید را شناسایی نمایند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی توضیح داد: تصاویر بدست آمده از حمید به رویت شاکی رسید و بعد از شناسایی کلاهبردار و مکاتبات قضایی مربوطه دستور توقیف خودروی نیسان و جلب متهم اخذ و در ادامه کارآگاهان با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم آدرس متهم را شناسایی نموده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

مجیدی اضافه کرد: حمید پس از دستگیری ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد اما پس از تحقیقات اولیه و به کارگیری شیوه های پلیسی به کلاهبرداری حبوبات معترف و بیان داشت اموال را نزد فرزند خویش به نام مجتبی مخفی نموده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اخذ دستور قضایی محل اختفاء اموال شناسایی و بیش از 90 درصد آنها کشف و به پایگاه منتقل شد که متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان و کلیه اموال هم با هماهنگی با مرجع قضائی تحویل شاکی شد لذا با توجه به شیوه و شگرد متهم کوشش ها جهت شناسایی سایر شکات کماکان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1701

به "سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 430 میلیون تومانی خشکبار و حبوبات با نیسان آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید