خودروی سازنده ایرانی قوی تر از لامبورگینی!
به گزارش مجله نایس پاتوق، تیونر بزرگ منصوری از نسخه قدرتمند و تقویت شده آئودی RS7 رونمایی کرد. این خودرو قدرت بیشتری از لامبورگینی روئلتو دارد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و به نقل از پدال، چند وقت پیش بود که تست های هیوندای آیونیک 5 N نشان داد این خودروی برقی سریع تر از یک دستگاه RS7 حرکت می نماید. از آنجا که این ضربه برای مالکان این خودروی لوکس خوشایند نبود، شرکت منصوری دست به کار شد و نسخه تقویت شده RS7 را معرفی کرد.
چند وقت پیش بود که تست های هیوندای آیونیک 5 N نشان داد این خودروی برقی سریع تر از یک دستگاه RS7 حرکت می نماید. از آنجا که این ضربه برای مالکان این خودروی لوکس خوشایند نبود، شرکت منصوری دست به کار شد و نسخه تقویت شده RS7 را معرفی کرد. RS7 منصوری از یک فست بک اسپرت به یک سوپراسپرت تمام عیار تبدیل شده است که می تواند سوپراسپرت های مطرحی چون لامبورگینی روئلتو را هم به چالش بکشد. این خودرو به تجهیزات گوناگونی ازجمله قطعات تازه موتور، قطعات فیبرکربنی گسترده در بدنه و کابین لوکس مجهز شده است.
تیونینگ آلمانی منصوری پیش از این هم روی ائودی RS7 کار نموده است و با زیروبم آن، آشنایی خوبی دارد. تازهترین نسخه RS7 استاندارد 621 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور دارد اما مهندسان منصوری پیروز شده اند تا 1,035 اسب بخار قدرت و 1,199 نیوتن متر گشتاور را استخراج نمایند. هر چند هنوز لیست کامل به روزرسانی های این خودرو در دسترس نیست اما منصوری اعلام نموده که RS7 تازه اش از همان پیشرانه 4 لیتری V8 و دو توربوشارژر استفاده می نماید. بنابراین منطقی است که RS7 منصوری در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و سوپراسپرت های مطرح را به چالش بکشاند.
به روزرسانی های فسن بک آئودی به قطعات داخلی هم ختم نشده و شامل بدنه خارجی و حتی کابین هم می گردد. نمای بیرونی RS7 بازنگری شده تا امضای کارهای منصوری را روی خود جای دهد. ازجمله بخش های به روزرسانی شده بدنه بیرونی می توان به چهره جلویی خودرو اشاره نمود که شامل قطعات فیبرکربنی دور جلوپنجره و هواکش ها، اسپلیتر و تیغه های آیرودینامیکی می گردد. نمای جانبی هم میزبان آینه بغل های تازه، گلگیر جانبی تازه، شیشه آفتابی و خروجی هوای پشت طاق چرخ ها، همه وهمه از جنس فیبرکربن شده است. نمای عقب هم از این قاعده مستثنا نیست و با تکیه بر ماده گران قیمت کربن، ظاهری تازه به خود گرفته است.
کابین RS7 منصوری همچون بدنه بیرونی، امضای این تیونر را به بیننده القا می نماید. استفاده گسترده از چرم باکیفیت رنگی، لوگوی بزرگ منصوری در جای جای کابین، کنتراست دوخت صندلی و داشبورد و نهایتا قطعات فیبرکربنی فضایی لوکس و دلپذیر را برای سرنشنیان این سوپرفست بک ایجاد نموده اند. به نظر شما، خرید یک RS7 تیونینگ شده بهتر است یا یک دستگاه لامبورگینی روئلتو استاندارد؟ چرا آئودی از پتانسیل کنونی خودروهایش استفاده نمی نماید؟
227322
منبع: خبرآنلاین