جولان دوباره ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس؛ ملاقات برنتفورد و منچستریونایتد لغو شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرگزاری خبرنگاران- در پی شیوع ویروس کرونا در منچستریونایتد و تعلیق کلیه فعالیت های این باشگاه به مدت 24 ساعت، ملاقات امروز (سه شنبه) این تیم مقابل برنتفورد در لیگ برتر انگلیس لغو شد.

جولان دوباره ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس؛ ملاقات برنتفورد و منچستریونایتد لغو شد

به گزارش خبرنگاران، با اعلام هر دو باشگاه منچستریونایتد و برنتفورد؛ با موافقت لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلستان، دیدار امروز دو تیم لغو و به زمان نامعلومی در آینده موکول شد. لیگ برتر انگلیس در پی لغو این بازی، شیوع گسترده ویروس کرونا در آستانه باکسینگ دی را نگران کننده توصیف کرد. پس از بازی با نوریچ، تست کرونای بعضی از اعضای باشگاه منچستریونایتد مثبت اعلام شده است.

به نقل از دیوید اورنشتاین از اتلتیک، بعضی از بازیکنان منچستریونایتد در تمرینات امروز این تیم غایب بوده اند. تست کرونای تعدادی از بازیکنان و کارکنان باشگاه منچستریونایتد پس از بازی شب گذشته با نوریچ سیتی مثبت اعلام شد و مسئولان برگزاری بازی های لیگ برتر انگلیس نیز از این موضوع آگاه شده اند. به همین دلیل، دیدار منچستریونایتد با برنتفورد لغو شد. این دو تیم قرار بود روز سه شنبه در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم بروند.

روز گذشته بود که رسانه های انگلیسی گزارش دادند که بعد از تاتنهام، بحران کرونا به اردوی منچستر یونایتد نیز رسیده است و چندین نفر از اعضا و بازیکنان این تیم مبتلا شده اند؛ موضوعی که باعث شد تمرین روز گذشته شیاطین سرخ برگزار نشود و به نوعی این خبر رنگ و بوی جدی به خود بگیرد. به همین دلیل باشگاه منچستریونایتد اکنون طی بیانیه ای ضمن تایید این اخبار ابراز امیدواری نموده که بازی آنها با برنتفورد به تعویق بیفتد. در بیانیه باشگاه آمده است: منچستریونایتد می تواند تایید کند که دیروز و پس از تایید موارد مثبت کرونا در بین کارکنان و بازیکنان تیم اصلی، تصمیم گرفته شده است که تمرینات تیم اصلی در مجموعه تمرینی کارینگتون را به مدت 24 ساعت برای به حداقل رساندن خطر ابتلای بیشتر، تعطیل کند.

با توجه به لغو تمرینات و اختلال در تیم و این که سلامت بازیکنان و کارکنان در اولویت قرار گرفته است، باشگاه در حال مذاکره با لیگ برتر است که ببیند آیا برگزاری بازی روز سه شنبه مقابل برنتفورد هم به خاطر بازیکنان و هم کرونا قابل انجام است یا خیر. بعلاوه سفر اعضای تیم به لندن نیز با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده به تعویق می افتد.

منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود. دیدار مجدد رونالدو با دشمنان قدیمی. قرعه کشی مجدد لیگ قهرمانان دقایقی پیش به انجام رسید و معین شد که منچستریونایتد باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود. در قرعه کشی اولیه منچستر به پی اس جی برخورد نموده بود و البته حالا هم نمی توان گفت که اتلتیکو حریفی ساده برای شیاطین سرخ محسوب می شود.

نکته جالب برخورد منچستر و اتلتیکو اما به کریستیانو رونالدو بر می شود. فوق ستاره پرتغالی یک بار دیگر این شانس را دارد تا برابر اتلتیکو قرار بگیرد. او با پیراهن رئال مادرید و یوونتوس برابر اتلتیکو قرار گرفته و برابر این تیم گل های فراوانی نیز زده است. رونالدو در مجموع 35 بار برابر اتلتیکو به میدان رفته و حاصل کار 17 پیروزی، 9 تساوی و 9 شکست بوده است. او با پیراهن رئال پیروز شد در دربی های مادرید 22 گل بزند، 12 گل در لالیگا، 4 گل در لیگ قهرمانان و 6 گل در کوپا دل ری.

رونالدو با پیراهن یوونتوس و در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 19-2018 توانست در تورین هت تریک نموده و باعث شود باخت 2-0 یووه در مادرید بی اثر شود. با همان هت تریک یوونتوس راهی یک چهارم نهایی شد. دیداری که حواشی فراوانی هم داشت. رونالدو به تازگی رئال را ترک و راهی یوونتوس شده بود و در وندا متروپولیتانو مطابق انتظار با استقبال منفی طرفداران اتلتیکو نیز روبرو شد. اتلتیکو با ارائه یک بازی برتر توانست 2-0 پیروز شود و پس از گل دوم شاهد خوشحالی جنجالی دیه گو سیمئونه کنار زمین بودیم. شادی خاصی که به مذاق رونالدو خوش نیامد و او رو به دوربین ها با نشان دادن عدد 5 به اتلتیکویی ها و سیمئونه یادآوری کرد که 5 قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1904

به "جولان دوباره ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس؛ ملاقات برنتفورد و منچستریونایتد لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان دوباره ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس؛ ملاقات برنتفورد و منچستریونایتد لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید