تغییر زمان برگزاری مسابقات کشتی کشوری و انتخابی تیم های ملی پایه

به گزارش مجله نایس پاتوق، فدراسیون کشتی تصمیم گرفت با توجه به فاصله زیاد رقابت های کشوری و انتخابی تیم های نوجوانان و جوانان با مسابقات آسیایی و جهانی، زمان برگزاری این رقابت ها را تغییر بدهد.

تغییر زمان برگزاری مسابقات کشتی کشوری و انتخابی تیم های ملی پایه

به گزارش خبرنگاران، یکی از مواردی که در روزهای گذشته مورد آنالیز فدراسیون کشتی و کارگروه های تخصصی قرار گرفته است، فاصله 8-7 ماهه بین رقابت های کشوری و انتخابی تیم های ملی کشتی نوجوانان و جوانان با رقابت های آسیایی و جهانی است. این رقابت ها معمولا زمستان هر سال برگزار می گردد درحالیکه پیکارهای آسیایی این رده های سنی در تیر و مرداد همه ساله به انجام می رسد و فاصله زمانی بستن تیم و انتخاب نفرات تا اعزام به رقابت های رسمی زیاد است، خصوصا اینکه در این رده های سنی با توجه به اینکه کشتی گیران در سن رشد قرار دارند خیلی زود قد و وزن آنها تغییر می نماید و کار به کاهش وزن کشیده می گردد .

این در شرایطی است که در رده های سنی پایه، کاهش وزن به پروسه رشد و سلامت بچه ها آسیب می زند. همچنین بحث تحصیلی بچه ها نیز مغفول می ماند و آنها برای حضور در مسابقات انتخابی و کشوری مجبورند مدت زیادی در مدرسه حاضر نشوند. به همین دلیل فدراسیون کشتی زمان برگزاری رقابت ها را تغییر خواهد داد و حدودا چهار ماه پیش از رقابت رسمی، پیکارهای کشوری و انتخابی برگزار خواهد شد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 319

به "تغییر زمان برگزاری مسابقات کشتی کشوری و انتخابی تیم های ملی پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان برگزاری مسابقات کشتی کشوری و انتخابی تیم های ملی پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید