الماس فوتبال ایران به روایت یک شبکه تلویزیونی در قطر

به گزارش مجله نایس پاتوق، یکی از شبکه های ورزشی تلویزیون قطر به آنالیز شرایط گروهی که تیم ملی کشورمان در آن واقع شده است پرداخت.

الماس فوتبال ایران به روایت یک شبکه تلویزیونی در قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

شبکه های مختلف تلویزیونی حوزه خلیج فارس با توجه به برگزاری پیکارهای انتخابی جام جهانی توجه ویژه ای به این مسابقات دارند و در خصوص بازیکنان مؤثر تیم ها قسمت های خاصی تهیه می نمایند.

یکی از شبکه های ورزشی تلویزیون قطر ظهر امروز به آنالیز شرایط گروهی که تیم ملی کشورمان در آن قرار گرفته است، پرداخت و از مهدی قایدی به اسم چهره ای ارزشمند یاد کرد.

در این برنامه لحظات کوتاهی از جدال رفت استقلال با الاهلی عربستان و بعلاوه بازی ایران با ازبکستان که پاییز سال گذشته برگزار گردید، پخش شد و مجری برنامه با اشاره به توانمندی های مهاجم جوان آبی پوشان ایرانی گفت: مهدی قایدی قطعاً می تواند در مسابقات حساس تیم ملی ایران یاری حال دراگان اسکوچیچ گردد. این بازیکن فوق العاده تکنیکی حکم یک الماس را دارد که باید به برترین شکل ممکن از وجودش استفاده کرد.

نکته قابل تأمل اینجاست که این روزها شایعات زیادی مبنی بر پیوستن قایدی به لیگ ستارگان قطر در تابستان سال جاری مطرح می گردد و شاید به همین دلیل رسانه های این کشور او را بیشتر از گذشته زیر نظر دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1702

به "الماس فوتبال ایران به روایت یک شبکه تلویزیونی در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الماس فوتبال ایران به روایت یک شبکه تلویزیونی در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید