شروع مرحله جدید عملیات الحشد الشعبی و ارتش عراق در الانبار

به گزارش مجله نایس پاتوق، نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق بخش سوم از دومین مرحله عملیات ابطال النصر در غرب استان الانبار را برای پاکسازی منطقه از تروریست ها شروع کردند.

شروع مرحله جدید عملیات الحشد الشعبی و ارتش عراق در الانبار

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سایت اطلاع رسانی الحشد الشعبی، قاسم مصلح فرمانده عملیات الانبار الحشد الشعی با اعلام این خبر اضافه نمود: هدف از اجرای بخش سوم دومین مرحله عملیات ابطال النصر در غرب استان الانبار پاکسازی مناطق جنوب الرطبه به سمت النخیب به منظور پاکسازی مناطق باقی مانده از تروریست ها است.

وی توضیح داد: این مناطق دارای ناهمواریهای زیادی و دشواری است که مقدمات برای وارد کردن خودروهای ویژه نظامی و نیروهای پیاده نظام با مشارکت هوانیروز ارتش به منظور پاکسازی دشت ها و تونل های مورد استفاده عناصر گروه تروریستی داعش از قبل اجرا شده بود.

این فرمانده گفت: عناصر گروه تروریستی داعش از این تونل ها و مناطق برای پنهان شدن و زندگی خارج از مناطق مسکونی استفاده می کردند تا از آنجا برای حمله به نیروهای امنیتی برنامه ریزی نمایند.

وی اضافه نمود: در دومین مرحله عملیات ابطال النصر راستاهای پشتیبانی دشمن قطع و شماری از مقرهای آنها در صحرا منهدم و تعدادی از تروریست ها نیز بازداشت شدند.

این فرمانده گفت: مناطق دارای اهمیت نظامی در راستا جاده بین المللی و بخش های آنجا نیز به کنترل درآمد.

عملیات الحشد الشعبی و ارتش عراق در شرق دیالی

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق عملیات جدیدی را در شرق استان دیالی این کشور اجرا کردند.

نیروهای مشترک در فرماندهی دیالی شامل تیپ های 20 و 23 و 110 و ارتش عراق صبح امروز عملیاتی را در منطقه خانقین در شرق دیالی اجرا کردند.

این عملیات به طور دقیق در کنار رودخانه در منطقه شیخ بابا و منطقه شیرک زور اجرا شد و هدف از آن بازرسی و پاکسازی آنجا از تروریست های احتمالی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 925

به "شروع مرحله جدید عملیات الحشد الشعبی و ارتش عراق در الانبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله جدید عملیات الحشد الشعبی و ارتش عراق در الانبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید