پشته دریایی قابل توجه در اسکاتلند

به گزارش مجله نایس پاتوق، پیرمرد ، اسکاتلند . در نوک شمالی اسکاتلند ، مجمع‌الجزایر جزایر "اورکنی " وجود دارد . در یکی از جزایر ، یک دسته 137 متری ( 449 فوتی ) از آب خارج شده‌است . این فیلم از مشخصه قدیمی قرمز رنگ در منطقه ساخته شده‌است - مرد سالخورده یک نقطه عطف مشهور در اینجا است . در نتیجه فرسایش ، ممکن است این ستون در هر زمانی به دریا بریزد .

پشته دریایی قابل توجه در اسکاتلند

این ویژگی بسیار محبوب در میان کوهنوردان است که جرات می‌کنند مهارت خود را امتحان کنند و شانس خود را به پایان برسانند . در 14 مه 2008 اولین پرش پایه توسط راجر هولمز ، گاس هاتچینسون و تیم امت انجام شد . به غیر از آن ، ویژگی‌های انباشت در برخی از نقاشان برجسته است و یک جاذبه توریستی معروف است .
چرا به آنجا بروی ؟
خط ساحلی چشمگیر اسکاتلند را درهم می‌شکند . نقطه عطف یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های توریستی در منطقه است و اگر یک کوهنورد هستید ، این می‌تواند یک چالش جالب باشد .
کی به آنجا بروی ؟
هر وقت - هرچه زودتر بروید ، بهتر است ، چون انباشت به وسیله فرسایش تشدید می‌شود .
چطور به آنجا برسیم ؟
گفته می‌شود که سفر به Hoy با تجربه‌ای هیجان‌انگیز پاداش می‌دهد . رانندگی با خودرو یا اتوبوس از اینورنس تا Scrabster یا بندر Stromness . از اینجا با کشتی به Hoy برویم . با تاکسی به طرف خلیج Rackwick برو ، جایی که مرد سالخورده بی‌حرکت می‌ایستد .

انتشار: 4 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 9

به "پشته دریایی قابل توجه در اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشته دریایی قابل توجه در اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید