پروژه قطار سریع السیر قم - تهران در اولویت پیگیری ها قرار می گیرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، بهرام سرمست عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار گردید، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که خدمت به قم خدمت به کشور و آبروی نظام است و این کلام فصل الخطابی برای توجه به اهمیت خدمت در قم است.

پروژه قطار سریع السیر قم - تهران در اولویت پیگیری ها قرار می گیرد

وی بیان داشت: شهر مقدس قم پایگاه دنیا تشیع است و فعالیت ها در این شهر در حقیقت در دنیا منعکس می گردد.

استاندار قم با بیان اینکه آنچه که معاون وزیر کشور در خصوص عدم تمایل من به استاندار شدن بیان داشت حقیقت دارد، اضافه نمود: اما وقتی به من پیشنهاد استانداری قم را دادند که قرار است در شهر کریمه اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب اسلامی خدمت کنم این مسئولیت را پذیرفتم چرا که آن را برای خود افتخار می دانم.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش خصوصی باید در زمینه اشتغال وارد عرصه گردد، اضافه نمود: استان قم دارای ویژگی های صنعتی خوبی در منطقه ویژه سلفچگان و همچنین شهرک های صنعتی می باشد که باید از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه کارآفرینی حداکثر بهره برداری را کرد.

سرمست با بیان اینکه باید در اجرای پروژه ها اولویت بندی داشت، اضافه نمود: سنگ بزرگ نشانه نزدن است و ما بهتر است دو پروژه را در استان شروع و به اتمام برسانیم تا اینکه ده پروژه را شروع کنیم و این پروژه ها نیمه کاره رها گردد.

وی توضیح داد: معتقدم تمام پروژه هایی که در شهر مقدس قم قرار است اجرایی گردد باید دارای پیوست فرهنگی و محیط زیستی باشد و کوشش گردد تا در کوتاهترین زمان پروژه ها به بهره برداری برسد.

استاندار قم همچنین عنوان نمود: یکی از اولویت هایی که در استان قم باید مورد پیگیری قرار گیرد اجرای پروژه قطار سریع السیر است که این پروژه می تواند زیرساخت های گردشگری مذهبی قم را تقویت کند.

وی همچنین در توصیه به مدیران استان گفت: باید تمام کوشش خود را برای خدمت به این مردم به ارباب رجوع در ادارات به کار ببندیم و جلب رضایت مردم باید در دستور کار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 129

به "پروژه قطار سریع السیر قم - تهران در اولویت پیگیری ها قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه قطار سریع السیر قم - تهران در اولویت پیگیری ها قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید