وزارت بهداشت برای برطرف نگرانی های اجرای طرح تحول سلامت تدبیر کند

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی طالبی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت استان یزد که با حضور جمعی از مسئولان و معاونان وزارت بهداشت برگزار گردید، گفت: استان یزد به ویژه در بحث اجتماعی کردن سلامت با همکاری و همراهی سلامتی که دستگاه های مختلف داشتند و با هماهنگی خوبی که در سطح ادارات وجود داشته، پیشرفت های خوبی داشته اند و اسناد خوبی در حوزه سلامت تدوین شده است.

وزارت بهداشت برای برطرف نگرانی های اجرای طرح تحول سلامت تدبیر کند

وی مطرح نمود: مصوبات خوبی داشتیم که این مصوبات هم پیشرفت های خوبی داشته و تاکید ما بر برنامه هایی است که در استان مصوب شده و همه ادارات و دستگاه ها اهتمام جدی نسبت به این مصوبات داشته باشند.

طالبی ادامه داد: در بحث فعال کردن مجامع سلامت شهرستانی همچنین بحث کانون های سلامت محلات و پیغام گذاران ادارات هم باید با جدیت مسائل دنبال گردد.

استاندار یزد گفت: در مباحث پیوست سلامت مصوباتی در استان داشتیم که با جدیت پیگیری خواهیم کرد و یک مطالبه جدی از همه دستگاه ها است که بحث پیوست سلامت را در همه برنامه های خود مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: در بحث اجرای طرح تحول سلامت با نقطه ضعف هایی روبرو هستیم و نگرانی هایی در سطح استان وجود دارد و انتظار همه مسئولان استان این است که در وزارت جدید این برنامه به نحوی تدوین گردد که هم مردم بیشتر منتفع شوند و هم نگرانی هایی که در زمینه هزینه ها وجود دارد یا مشکلاتی که ممکن است در آینده ایجاد گردد.

طالبی یادآور شد: با بدهی هایی در سطح استان روبرو هستیم که این بدهی به شرکت ها، داروخانه ها، بیمه ها و ... است و انتظار است که هم بیمه ها و هم وزارت بهداشت حداکثر توان خود را بگذارند تا در آستانه سال جدید گشایشی در این زمینه به وجود بیاید.

وی مطرح نمود: در استان مدیریت مناسبی شده برای اینکه نارضایتی ها به صورت تجمع و ... بروز نکند و امیدواریم با تدبیر وزارت بهداشت شرایطی در استانها فراهم گردد که همه نگرانی ها در این زمینه رفع گردد تا بتوانیم در کنار نگرانی هایی که در استان داریم، اعتمادی که به حوزه بهداشت وجود دارد را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 148

به "وزارت بهداشت برای برطرف نگرانی های اجرای طرح تحول سلامت تدبیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت برای برطرف نگرانی های اجرای طرح تحول سلامت تدبیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید