معصومه جهانچی: رقابت تیم ها در میانه جدول لیگ فوتسال نزدیک است

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت معتقد است، رقابت تیم های میانه جدول لیگ برتر فوتسال بانوان به هم نزدیک است.

معصومه جهانچی: رقابت تیم ها در میانه جدول لیگ فوتسال نزدیک است

معصومه جهانچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تیم شهرداری رشت برای حضور در لیگ برتر فوتسال تقریبا دیر کار خود را آغاز کرد. تیم با عجله بسته شد و نتوانستیم یارگیری خوبی داشته باشیم. با این وجود توانستیم پس از ده هفته از برگزاری لیگ عنوان چهارم جدول را از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: برای نیم فصل دوم در کوشش هستیم تا یارگیری مجدد داشته باشیم و برای برخی از پست ها بازیکن جذب کنیم. البته تمامی بازیکنان شناخته شده جذب تیم ها شده اند. با این وجود به دنبال جذب بازیکن هستیم.

سرمربی تیم ملی شهرداری رشت ادامه داد: با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم از عنوان چهارمی در لیگ رضایت مندم. در کوشش هستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و برای نیم فصل دوم با قدرت بالاتر به مصاف حریفان برویم.

جهانچی با اشاره به وضعیت لیگ در فصل جاری گفت: به نظرم لیگ سال جاری به نسبت سال گذشته شرایط بهتری دارد. پخش شدن بازیکنان ملی پوش بین تیم های حاضر در لیگ رقابت را جذاب تر نموده است. البته دو تیم بالای جدول با توجه به دراختیار داشتن بازیکنان ملی پوش شرایط بهتری دارند. به نظرم رقابت تیم های میانه جدول خیلی به هم نزدیک است تا جایی که قابل پیش بینی نیست.

وی یادآورشد: درباره داوری نظری ندارم. اما به هرحال داوران کشورمان تجربه قضاوت در مسابقات آسیایی و تورنمنت های بین المللی را دارند به همین دلیل انتظار می رود که داوران قضاوت های کم اشتباه تری را داشته باشند.

سرمربی شهرداری رشت توضیح داد: درآخرین بازی خود در نیم فصل اول میزبان تیم ملی حفاری هستیم. تیمی که عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورده است و از بازیکنان خوبی بهره مند است. تمام کوشش ما این است که از این تیم امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 69

به "معصومه جهانچی: رقابت تیم ها در میانه جدول لیگ فوتسال نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومه جهانچی: رقابت تیم ها در میانه جدول لیگ فوتسال نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید