لزوم برطرف مسائل واحدهای صنعتی با ارائه سوبسید و تسهیلات

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، راهنمایی حاتمی امروز چهارشنبه در شورای مصاحبهی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار گردید گفت: شورای مصاحبه یک شورای همفکری خوب است که می تواند خیر و برکت فراوانی از آن حاصل گردد در صورتی که مصوبات آن را جدی بگیریم و پس از جلسه بلافاصله آنها را پیگیری کنیم.

لزوم برطرف مسائل واحدهای صنعتی با ارائه سوبسید و تسهیلات

وی با بیان اینکه نیروی کار یک سرمایه است و سلامت آنها برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: واحدهای صنعتی زیادی نداریم آنها که دچار مشکل هستند از کم خطر تا پرخطر با انجام یک تحقیقات می توانیم خاتمه سال از طریق سوبسید و یا وام مسائل آنها را حل و فصل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی گفت: تنها راه برون رفت از این مسائل هماهنگی دستگاهها و هم دغدغه شدن است.

حاتمی یادآور شد: هیچ واحد خدمات رسانی اعم از دستگاههای دولتی، بانک ها، تامین اجتماعی، مالیات و ... حق ندارند به صورت خودسرانه خدمات را قطع نمایند.

وی در ادامه در خصوص موضوعات مربوط به مشاغل سخت و زیان آور گفت: لازم و لازم است ملاحظات جدیدی در توجه به رعایت استانداردهای کارگری داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی اعلام کرد: واحدهای پتروشیمی و پلیمر در حال حاضر باید از طریق بورس خرید نمایند که امید است با تصمیمات اتخاذ گردیده نسبت به تامین خوراک آنها اقدام گردد.

حاتمی توضیح داد: اگر واحد تولیدی چه در بخش کشاورزی چه در بخش صنعتی دچار مشکل است باید اول در کارگروه تسهیل مطرح گردد و چنانچه نتوانستیم چاره ای برای آنها بیاندیشیم و با همفکری نسبت به ارائه خدمات به آنها اهتمام کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 54

به "لزوم برطرف مسائل واحدهای صنعتی با ارائه سوبسید و تسهیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برطرف مسائل واحدهای صنعتی با ارائه سوبسید و تسهیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید