فوتبال دنیا، مورینیو: بعضی ها تلویزیون خرد می نمایند، من هم بطری های آب را پرتاب کردم!

به گزارش مجله نایس پاتوق، فوتبال دنیا - سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره حرکت عجیبی که پس از به گل رسیدن شیاطین سرخ مقابل تیم یانگ بویز انجام داد، توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، مورینیو: بعضی ها تلویزیون خرد می نمایند، من هم بطری های آب را پرتاب کردم!

به گزارش خبرنگاران ، ژوزه مورینیو شب گذشته (سه شنبه) بار دیگر نام خود را سر زبان ها انداخت. او پس از گلزنی مروان فلینی در دقیقه 1+90 بازی خانگی منچستریونایتد مقابل یانگ بویز در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان که منجر به پیروزی و صعود شیاطین سرخ به مرحله حذفی شد، ابتدا به سبد بطری های آبی که در کنارش بودند یک لگد زد و پس از آن یکی دیگر از آنها را برداشت و با خشم به سمتی دیگر پرتاب کرد.

مورینیو درباره حرکتی که انجام داد به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: برخی ها تلویزیون های شان را خرد می نمایند و من هم اینگونه واکنش نشان دادم. من فکر می کنم که تمام مردم جهان وقتی که می بینند تیم شان مانند ما با تمام وجودش، با انگیزه و با دوندگی زیادی بازی می نماید اما نمی تواند به گل برسد حوصله شان سر می رود. بازیکنان ما هر چه در توان داشتند گذاشتند و من فکر می کنم که اگر نتیجه مساوی می ماند واقعاً سرخورده می شدند. واکنش مورینیو به پیروزی منچستریونایتد بر یانگ بویز حمله مورینیو به بطری های آب کنار زمین!

مورینیو ادامه داد: به همین دلیل بود که وقتی ما گل زدیم من منفجر شدم و آن واکنش را نشان دادم. من فکر می کنم که مردم در خانه های شان هم به شیوه های مختلفی به چنین شرایطی واکنش نشان می دهند اما من مطمئنم که واکنش من فقط نشانه از آسودگی خاطر بود. ما برای تساوی بدون گل بازی نمی کنیم. اگر بازی بدون گل می ماند، نتیجه ناعادلانه ای رقم می خورد و بازیکنان مان ضربه روحی می خوردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 106

به "فوتبال دنیا، مورینیو: بعضی ها تلویزیون خرد می نمایند، من هم بطری های آب را پرتاب کردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مورینیو: بعضی ها تلویزیون خرد می نمایند، من هم بطری های آب را پرتاب کردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید