فرامرزیان: ورزشکاران در نگهداری اماکن ورزشی دولت را کمک نمایند

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان می گوید: با توجه به کمبود منابع دولت در ایجاد زیرساخت های ورزشی، از ورزشکاران تقاضا دارم که در نگهداری اماکن و تجهیزات ورزشی دولت را کمک نمایند.

فرامرزیان: ورزشکاران در نگهداری اماکن ورزشی دولت را کمک نمایند

به گزارش خبرنگاران، ژاله فرامرزیان در حاشیه افتتاح خانه ووشو خراسان رضوی که صبح امروز در مجموعه ورزشی کوثر برگزار گردید، اظهار کرد: امیدوارم این فضا و سایر زیرساخت هایی که توسط وزارت ورزش وجوانان به بهره برداری می رسد، بتواند نیازهای قشر جوان را رفع کند.

وی ضمن خرسندی از هنرنمایی ووشوکاران اظهار داشت: کوشش ووشوکاران را در مسابقات آسیایی جاکارتا مقابل مدعی اصلی این رشته ورزشی مشاهده کردم. امیدوارم ووشو با ورودش به عرصه المپیک بتواند مدال های متعددی برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان اضافه نمود: از همکارانم در اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی و عوامل اجرایی این پروژه که برای بهره برداری آن کوشش کردند، تشکر می کنم که چنین فضایی را به صورت بهینه برای این ورزش ایجاد کردند. امیداورم علی رغم کمبودهای بسکمک که وجود دارد، در فرصت باقیمانده مجموعه فضاهای بیشتری را تأمین نموده و به وجود آوریم.

فرامرزیان خطاب به ووشوکاران تاکید نمود: خانه ووشو همانند خانه خودتان، خانه شما ورزشکاران است. اگر از چنین امکانات و تجهیزاتی به درستی استفاده گردد، علاوه بر احداث فضاهای بیشتر، چنین بنایی می تواند مدت زمان بیشتری در اختیار شما ورزشکاران باشد، اما اگر نگهداری مناسبی از چنین فضاهایی نگردد، منابع کشور توانایی ایجاد چنین فضاهایی را به صورت مستمر ندارد. امیدوارم ورزشکاران در نگهداری چنین فضاهایی کمک نمایند، که بتوانیم از منابع مان در ساخت فضاهای جدید هزینه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 159

به "فرامرزیان: ورزشکاران در نگهداری اماکن ورزشی دولت را کمک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: ورزشکاران در نگهداری اماکن ورزشی دولت را کمک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید