راه اندازی تشکل های مردمی در روستاها راه چاره افزایش مشارکت است

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، فتح الله حقیقی پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مرکزی که با موضوع تشریح وضعیت زنان روستایی در اراک برگزار گردید، گفت: چنانچه به دنبال توسعه و پیشرفت روستاها هستیم، باید مشارکت اجتماعی ساکنان این مناطق گسترش یابد.

راه اندازی تشکل های مردمی در روستاها راه چاره افزایش مشارکت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: این اقدام از طریق راه اندازی تشکل های اجتماعی می تواند محقق گردد و در رابطه با فعالیت این تشکل ها نیز اعطای مجوزهای لازم هر چه سریعتر پیگیری می گردد.

حقیقی بیان نمود: تامین زیرساخت های مربوط به حوزه ورزش و همچنین فرهنگ، از دیگر مباحثی است که در راستای توسعه روستاها بایستی پیگیری گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در این زمینه تامین زیرساخت های ورزش برای 60 روستای استان مرکزی پیش بینی گردیده و مقرر است برای تامین تجهیزات لازم این حوزه به هر روستا حدود 100میلیون ریال بودجه تخصیص یابد.

وی توضیح داد: به منظور توسعه روستاها و ایجاد اشتغال در این مناطق باید راهکارهای عملیاتی ارائه گردد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: سپردن سمت های مدیریت به بانوان در استان مرکزی تاکنون در چند مورد محقق گردیده و همچنان در دستور کار واقع شده است.

حقیقی افزود: مقرر است سه زن در استان به عنوان معاون فرماندار منصوب شوند و انتصاب دو نفر دیگر نیز به عنوان معاون فرماندار مدنظر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی مطرح کرد: طبق تکلیفی که دولت معین نموده، این انتصابات تا خاتمه شهریورماه امسال بایستی انجام پذیرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 5 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 10

به "راه اندازی تشکل های مردمی در روستاها راه چاره افزایش مشارکت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تشکل های مردمی در روستاها راه چاره افزایش مشارکت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید