دلیل عجیب درد کمر اوزیل: پنج ساعت بازی کامپیوتری در روز!

به گزارش مجله نایس پاتوق، دلیل عجیب درد کمر اوزیل: پنج ساعت بازی کامپیوتری در روز!

دلیل عجیب درد کمر اوزیل: پنج ساعت بازی کامپیوتری در روز!

یک پزشک ورزشی برجسته گفته که مسائل کمر مسعود اوزیل شاید به این دلیل است که او هر روز پنج ساعت وقت صرف بازی با کامپیوتر می نماید. بازی امروز آرسنال برابر هادرزفیلد پنجمین بازی متوالی است که این بازیکن آلمانی از دست داده است. گفته می گردد دلیل غیبت او مشکل از ناحیه پشت و کمر است.

هواداران آرسنال به پورتال مخصوص آمار بازی ویدئویی فورتنایت مراجعه نموده اند که در آن می توان دید هر حساب کاربری چقدر به این بازی پرداخته است. این پورتال نشان می دهد حساب کاربری اوزیل 5221 مسابقه انجام داده که هر کدام از بازی ها هم حدود 20 دقیقه به طول انجامیده است. این یعنی او در 72 روز، 1740 ساعت بازی نموده است. به این ترتیب آمار او می گردد میانگین پنج ساعت بازی در هر روز.

اینگو فروبوز، پزشک ورزشی و استاد دانشگاه علوم ورزشی کلن گفته که چنین حجمی از بازی کردن ممکن است دوران ورزشی اوزیل را تحت تاثیر قرار دهد: بله، فورتنایت می تواند دلیل درد پشت او باشد. چند ساعت بی حرکتی برای بدن یک ورزشکار حرفه ای بسیار سریع تر از یک فرد غیر ورزشکار تبعات خود را نشان می دهد. دلیلش این است که ساختار فیزیکی بدن اوزیل کاملا متناسب با تمرینات پرفشار شده است اما کسی که ورزشکار حرفه ای نیست، این مسائل را حس نمی نماید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 111

به "دلیل عجیب درد کمر اوزیل: پنج ساعت بازی کامپیوتری در روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عجیب درد کمر اوزیل: پنج ساعت بازی کامپیوتری در روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید