دستگیری 3 کیف قاپ مشتریان صرافی ها

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، سرگرد قاسم دست خال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: پرونده ای از کلانتری 122 دربند مبنی بر کیف قاپی 2 موتورسوار به این پایگاه ارجاع شد که مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت که پس از خروج از صرافی، مسافتی را طی نکرده بود که 2 موتورسوار به وی نزدیک و کیفش که حاوی 2 هزار و 570 یورو (معادل 33 میلیون تومان) بود، به زور سرقت کردند.

دستگیری 3 کیف قاپ مشتریان صرافی ها

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مال باخته از نواحی مختلف بدن دچار آسیب بدنی شده بود و نتوانسته بود تعیینات ظاهری دزدان را به خاطر بسپارد، ادامه داد: تنها اطلاعاتی که مال باخته در اختیار ماموران قرار داد هجوم 2 مرد درشت اندام بود.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با بیان انجام تحقیات پلیسی توسط ماموران تخصصی پایگاه یکم توضیح داد: در تحقیقات میدانی تعیین شد که زمانی که مال باخته در داخل مغازه برای خرید ارز حضور داشت یک مرد درشت اندام در داخل صرافی تردد داشته است و مدتی وی در حال زاغ زنی بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه چهره و تعیینات ظاهری متهم در اختیار ماموران قرار داده است، گفت: گشت های زنی هدفمند در محدوده صرافی ها افزاش تا اینکه ماموران پیروز شدند دزد را که در حال زاغ زنی در اطراف یکی از صرافی ها بود، شناسایی و دستگیر نمایند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی اضافه نمود: با دستگیری این متهم و اعتراف وی به زاغ زنی اطراف مغازه های صرافی، 2 همدست وی نیز در مخفیگاهشان در رباط کریم دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

وی اعلام کرد: با کشف تعدادی اموال مسروقه تا کنون 2 تن از مالباختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی در مورد شناسایی سایر جرائم مشابه متهمان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 142

به "دستگیری 3 کیف قاپ مشتریان صرافی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 3 کیف قاپ مشتریان صرافی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید