ترابپور: شک داشتم شفر تیم را ارنج نموده باشد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به نظر می رسد بازیکنان قدیمی استقلال به شرایط این تیم اصلا امیدوار نیستند، برعکس شفر و بازیکنان استقلال.

ترابپور: شک داشتم شفر تیم را ارنج نموده باشد

به گزارش خبرنگاران ، حسین ترابپور بازیکن سابق استقلال خیلی به پیروزی این تیم مقابل السد امیدوار نیست، حسین ترابپور در خصوص این بازی اینطور می گوید:مشکل ما بازی برگشت با السد نیست، مشکل تیم های ایران به خصوص استقلال در سیاستگذاری های کلان است. وقتی همه می دانند این باشگاه قرار است در سه جام حضور پیدا کند چرا در یارگیری آنقدر ضعیف عمل می گردد که تیم آسیب ببیند.در خصوص بازی برگشت مقابل السد می گویم باید واقع بین باشیم و بگوییم تیم ما از نظر فوتبالی حریف السد نیست. البته برای پیروزی بر این تیم نا امید نیستیم اما پیروزی استقلال تنها با حوادث فوتبالی امکان پذیر است نه از روی منطق فوتبال. ما استقلالی هستیم و همه خواستار پیروزی این تیم، اما من دوست دارم همانقدر که استقلالی هستم واقع بین هم باشم.

ترابپوردر ادامه می گوید:قطری ها هزینه کردند، بهترین بازیکنان ممکن را جذب نموده اند و مدیران خوبی هم دارند. مربی آنها بسیار باهوش است. او در استادیوم آزادی به خوبی استقلال را در نیمه اول بررسی کرد و در نیمه دوم از نقطه ضعف این تیم ضربه های نهایی اش را زد. برای بازی برگشت حتما اطلاعات بیشتر و بررسی کاملتری از این تیم دارد و ما بازی به مراتب سخت تری پیش رو داریم. در بازی رفت نگرانی من این بود که بیشتر از سه گل نخوریم و شکست ما سنگین تر از این نگردد و برای بازی برگشت هم نگرانی های زیادی دارم. امیدوارم نتیجه آبرومندانه ای رقم بخورد و اگر هم حذف شدیم به شکلی آبرومندانه این اتفاق بیفتد.

مربی سابق استقلال در حالی که نگران وضعیت این تیم است می گوید:این که جام باشگاه های آسیا است، من با این تیم حتی نگران لیگ هم هستم. استقلال در لیگ هم مشکل خواهد داشت. هنوز به تیم های خوب و قدرتمند لیگ برخورد نکردیم و چند تا بازی معمولی پشت سر گذاشتیم اما در رده دهم جدول هستیم. تیم ما مشکل زیاد دارد و اگر شفر در تفکراتش تجدید نظر نکند قطعا در لیگ هم نتایج خوبی نخواهیم گرفت.بازی استقلال و السد را که می دیدم شک نموده بودم آیا این خود شفر است که تیم را ارنج نموده و راهنمایی می نماید یا فرد دیگری. تصمیمات، تفکرات و تعویض های شفر در آن بازی کاملا اشتباه بود. تصمیمات اشتباه شفر هم به تصمیمات درست مربی السد یاری کرد.

390-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 44

به "ترابپور: شک داشتم شفر تیم را ارنج نموده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابپور: شک داشتم شفر تیم را ارنج نموده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید