تأکید مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان بر مشارکت شهرداری ها در حوزه گردشگری

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: به دنبال ماموریت گرایی شهرداری های استان اصفهان درحوزه گردشگری هستیم.

تأکید مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان بر مشارکت شهرداری ها در حوزه گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، نشست کارگروه توسعه گردشگری استان اصفهان امروز چهارشنبه 14 آذر با حضور فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی این استان، سعادت بهرامی مدیر سازمان همیاریهای شهرداری استان، مدیران دو نهاد و فعالان گردشگری استان در محل خانه میراث اصفهان برگزار گردید.

الله یاری در این نشست گفت: بدون شک با توجه به فرابخشی بودن صنعت گردشگری، نقش نهادها و ارگانهای مختلف در توسعه این صنعت در پهنه استان بر کسی پوشیده نیست.

او اضافه نمود: با توجه به وجود 108 شهر در استان اصفهان، سازمان میراث فرهنگی در راستای توسعه گردشگری متوازن در تمام مناطق استان، به دنبال ایجاد آمادگی در تمامی شهرداریهای شهرهای استان در راستای توسعه گردشگری در تمام شهرهای استان اصفهان است.

الله یاری گفت: با توجه به بروز خشک سالی از یکسو و توسعه نامتوازن بر اساس صنعت، می توان با برنامه ریزی مناسب، اقتصاد جوامع محلی را به وسیله گردشگری دگرگون سازیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین اضافه نمود: با ایجاد کارگروه های تخصصی و اخذ یاری از سازمانها و ارگانهای مختلف همچون سازمان همیاریهای شهرداریهای استان، به عنوان نهادی که در حوزه کلان شهرداریها سیاستگذار است به دنبال ماموریت گرایی شهرداریهای استان اصفهان در رویکرد آنان به سمت گردشگری هستیم، با این وصف شهرداریهای مناطق مختلف در استان با برنامه ریزی مناسب و با استفاده از ظرفیتهای موجود شهرهای خود می توانند از منظر گردشگری درآمد پایدار دست یابند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 110

به "تأکید مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان بر مشارکت شهرداری ها در حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان بر مشارکت شهرداری ها در حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید