باید سایپا را می بردیم، در مورد داوری حرف نمی زنم

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، پژمان منتظری پس از پیروزی 2 بر یک تیم استقلال برابر سایپا در استادیوم تختی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. استقلال این روزها رفته رفته اعتماد به نفس خود را بدست آورده و این سومین برد پیاپی است که در جام حذفی و لیگ کسب کردیم. با توجه به اینکه تغییرات زیادی در نفرات ما بوجود آمد کمی از لحاظ هماهنگی دچار مشکل شدیم اما خوشبختانه رفته رفته این مشکل رفع شده و حالا طرفداران می توانند استقلال واقعی را تماشا نمایند.

باید سایپا را می بردیم، در مورد داوری حرف نمی زنم

مدافع استقلال اضافه نمود: تعدادی از بازیکنان ما جوان هستند و برخی هم تازه به تیم پیوسته اند. بنابراین باید طرفداران شکیبا باشند تا استقلال به آرامش واقعی رسیده تا بتواند مقابل حریفانش به پیروزی دست پیدا کند.

وی در خصوص عملکرد داور این دیدار که سایپایی ها نسبت به قضاوت او اعتراض زیادی داشتند گفت: در مورد داوری صحبت نمی کنم البته هر کسی نظر شخصی اش را می دهد اما اعتقاد دارم قضاوت داور آنقدر هم که گفته می گردد بد نبوده است.

منتظری در انتها اعلام کرد: روز جمعه یک بازی سخت برابر سپاهان در تهران خواهیم داشت و باید با توجه به زمان باقیمانده در این دیدار، تمرینات خوبی را انجام دهیم و خود را آماده این دیدار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 75

به "باید سایپا را می بردیم، در مورد داوری حرف نمی زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید سایپا را می بردیم، در مورد داوری حرف نمی زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید