بانوان مدال آور اصفهانی تقدیر خواهند شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، حمید عصارزادگان در گفت و گو با خبرنگاران درباره صندلی جودو استان اصفهان در کشور گفت: خوشبختانه سال گذشته تیم جودو استان اصفهان در کشور به مقام دوم دست یافت. این درحالی است که سال های پیش تر صندلی استان اصفهان در کشور رتبه های پنجم و ششم بود ولی سال گذشته با کوشش های انجام گردیده به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کردیم. همچنین هفته گذشته در حوزه بانوان در مسابقات کشوری سه مدال طلا کسب کردیم که از این مدال آوران در هفته آینده تقدیر خواهد شد.

بانوان مدال آور اصفهانی تقدیر خواهند شد

وی پیرامون فعالیت های هیئت جودو در رده های پایه اضافه کرد: خوشبختانه با فعالیت های انجام گرفته و همکاری اداره آموزش و پرورش تعداد جودوکاران رده های پایه استان اصفهان نسبت به سال 94 چهار برابر گردیده است و این نشان دهنده آینده روشنی است که در انتظار ورزش جودوی استان اصفهان است.

رئیس هیئت جودوی استان اصفهان به فضای آرام در ورزش جودو استان اشاره نمود و گفت: در گذشته اختلافات سلیقه ای و فکری باعث ایجاد تنش ها و درگیری هایی می شد؛ خوشبختانه امروز از آن تنش ها خبری نیست و جودو اصفهان فضای آرامی را تجربه می نماید تا زمینه را برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ورزشکاران اصفهانی فراهم کند. به طور کلی باید گفت هیچ چالشی بر سر راه ورزش جودو اصفهان وجود ندارد و باید از این بابت خدا را شکر کرد و من امیدوارم که این فضا همچنان باقی بماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 28

به "بانوان مدال آور اصفهانی تقدیر خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان مدال آور اصفهانی تقدیر خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید