62 پروژه احداث فضای آموزشی در استان مرکزی در حال انجام است

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، محمد صادق قائمی روز شنبه در مراسم بهره برداری از یک دبیرستان خیرساز در شهرستان ساوه گفت: آموزش و پرورش حذف مدارس دو نوبته را در راستای افزایش کیفیت آموزش در دستور کار قرار داده و با جدیت آن را دنبال می نماید.

62 پروژه احداث فضای آموزشی در استان مرکزی در حال انجام است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اضافه کرد: در استان مرکزی طی شش ماهه نخست امسال 20هزار متر مربع فضای آموزشی توسط خیران مدرسه ساز به فضاهای آموزشی اضافه کرده شده است.

قائمی اعلام کرد: در حال حاضر 62 مدرسه در استان مرکزی در حال احداث است که خیران در ساخت این مدارس مساعدت و همراهی دارند و ارزش این طرح ها 70میلیارد ریال است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان ساخت: دولت به تنهایی قادر به ساخت و نوسازی فضاهای آموزشی و حل مشکل کمبود فضای آموزشی نیست، بنابراین در این حوزه خیران ایفای نقش بسیار مهم و موثری می توانند داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به دبیرستانی خیرسازی که امروز در ساوه به بهره برداری رسید، گفت: این دبیرستان شامل 12 کلاس است که در زیربنای یک هزار و 365متر مربع، ظرفیت آموزش 600 دانش آموز را دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی بیان کرد: برای انجام این پروژه آموزشی 20 میلیارد ریال بودجه هزینه شده که 12 میلیارد ریال آن توسط یک خیر و هشت میلیارد ریال نیز تامین شده از محل اعتبارات دولت است.

قائمی همچنین توضیح داد: در حال حاضر 350 مدرسه در شهرستان ساوه دایر است که 30درصد از این تعداد، نیازمند بهسازی و مقاوم سازی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 76

به "62 پروژه احداث فضای آموزشی در استان مرکزی در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "62 پروژه احداث فضای آموزشی در استان مرکزی در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید