گزینه های جایگزین بولتون کدامند؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، رسانه ها به نقل از منابع مطلع اعلام کردند که کاخ سفید در حال مذاکره با 10 نامزد احتمالی برای جانشینی جان بولتون مشاور امنیت ملی برکنار شده آمریکا است.

گزینه های جایگزین بولتون کدامند؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با انتشار یک توئیت غیر منتظره خاطرنشان کرد که جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید را برکنار نموده است و میخواهد هفته آینده جانشین وی را معرفی کند.

چارلز کوپرمن معاون بولتون به عنوان مشاور موقت امنیت ملی آمریکا معرفی شده است تا زمانی که ترامپ مشاور جدید امنیت ملی کاخ سفید را معرفی کند.

سی ان ان اعلام نموده است که در بین گزینه های احتمالی برای جانشینی بولتون افرادی مثل برایان هوک فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، ریکی وادل معاون سابق مشاور امنیت ملی آمریکا و استفن بیگن فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی قرار دارند.

سی ان ان اضافه کرد: نام استفن بیگن به عنوان وزیر خارجه بعدی آمریکا نیز مد نظر قرار گرفته است.

سایر گزینه های مورد نظر برای احراز پست مشاور امنیت ملی آمریکا نیز عبارتند از راب بلیر رئیس دفتر موقت میک مولوانی، ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان، پیت هوکسترا سفیر آمریکا در هلند، جک کین ژنرال بازنشسته و کیث کیلوگ مشاور امنیت ملی مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا.

سی ان ان اضافه کرد: علاوه بر این افراد، نام داگلاس مک گریگور سرهنگ بازنشسته ارتش و فرد فلیتز رئیس دفتر سابق بولتون در شورای امنیت ملی آمریکا نیز دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 347

به "گزینه های جایگزین بولتون کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های جایگزین بولتون کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید