گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است

به گزارش مجله نایس پاتوق، داور تکواندوی ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: داوری ایران همچون قهرمانان و مربیان در سطح اول جهانی است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حافظ مهدوی داور تکواندو کشورمان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت:حضور قهرمانان دنیا و آسیایی ایران در رقابت های لیگ و کشوری باعث ارتقای تجربه و سطح کیفی داوران ایرانی خواهد شد و به همین دلیل وقتی داوران ایرانی در رقابت های بین المللی حضور دارند، مسئله ای در زمینه داوری ندارند.

وی ادامه داد: همانطور که خودتان از نزدیک مشاهده کردید، چه در پومسه و چه در کیوروگی سطح داوری عالی بود و اعتراضی نداشتیم و در مقایسه با دوره قبلی بازی های آسیایی، داوران عملکرد خوبی داشتند و دلیل آن برگزاری دوره های مختلف هماهنگی و تاکید کمیته دنیای داوران بر کاهش اشتباهات داوری بود، بطوری که در مسابقات نیو پومسه دیدیم به رغم اینکه اولین دوره برگزاری آن بود و در رقابت های دنیای آینده هم قطعا حضور خواهد داشت، مسئله ای در زمینه داوری نداشتیم.

مهدوی اعلام کرد: به هر حال همان طوری که قهرمانان ما با مدال آوری خود از نام و اعتبار تکواندو ایران دفاع کردند، دو داور ایرانی حاضر در این بازی ها کوشش شان این بود تا با داوری بی نقص خود از اعتبار داوری ایران دفاع نمایند که در این مسئولیت مهم، شکر خدا پیروز بودند. از ایران، کره جنوبی، اندونزی، چین تایپه و ویتنام دو داور و از بقیه کشورهای آسیایی تنها یک داور به این رقابت ها دعوت شدند و این نشان دهنده این است که داوری ایران همچون قهرمانان و مربیان در سطح یک دنیای است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 528

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید