کونته: وقتی از تیم ملی ایتالیا رفتم گریه کردم

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی کنونی چلسی در خصوص جدایی از تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از یورو 2016 صحبت کرد و گفت در آن موقع گریه نموده است.

کونته: وقتی از تیم ملی ایتالیا رفتم گریه کردم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از توتواسپورت، آنتونیو کونته که در یورو 2016 راهنمایی تیم ملی فوتبال ایتالیا را بر عهده داشت، با این تیم نمایش خوبی ارائه کرد. او پس از این تورنمنت، از جمع آتزوری جدا شد و راهنمایی چلسی را بر عهده گرفت.

آنتونیو کونته درباره جدایی از تیم ملی ایتالیا گفت: جدایی از این تیم برایم بسیار سخت بود. هنوز هم وقتی درباره ایتالیا و حضور در یورو 2016 صحبت می کنم، اشک در چشمانم حلقه می زند. در یورو 2016 تیم خیلی خوبی بودیم و نمایش خوبی در یورو داشتیم. ارتباطم با بازیکنان زیاد بود و توانستیم نمایش بی نظیری در رقابت ها داشته باشیم. وقتی در رختکن از تیم با بازیکنان خداحافظی می کردم، گریه کردیم و همه احساساتی شده بودیم.

کونته که پیش از مربیگری در ایتالیا راهنمایی یوونتوس را بدست داشت، درباره دنبال کردن بازی های این تیم در فصل جاری نیز گفت: هنوز هم بازی های یووه را دنبال می کنم. طبیعی است که حس نوستالژی داشته باشم. موفقیت های خوبی با یوونتوس داشتم. یوونتوس به سطح خیلی خوبی رسیده و اکنون در جمع بهترین تیم های دنیا است. برای این تیم در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی آبی پوشان لندنی در خاتمه درباره وضعیت چلسی گفت: چلسی فصل قبل در رده دهم جدول رده بندی نهاده شد. از روزی که به این تیم آمدم، وعده انجام کارهای بزرگی را دادم و هنوز هم این را تاکید می کنم که به دنبال انجام یک کار ماندگار و خوب در چلسی هستم. پیشرفت، یک شبه حاصل نمی گردد و به تدریج بدست می آید. باید گام به گام پیشرفت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 571

به "کونته: وقتی از تیم ملی ایتالیا رفتم گریه کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: وقتی از تیم ملی ایتالیا رفتم گریه کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید