کواچ: 70-60 دقیقه اصلاً خوب بازی نکردیم، اینتراخت بهترین طرفداران را در لیگ دارد

به گزارش مجله نایس پاتوق، نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش مقابل بوخوم در جام حذفی آلمان ابراز نارضایتی کرد.

کواچ: 70-60 دقیقه اصلاً خوب بازی نکردیم، اینتراخت بهترین طرفداران را در لیگ دارد

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در دور دوم از رقابت های جام حذفی باشگاه های آلمان در دیداری خارج از خانه به سختی با نتیجه 2 بر یک مقابل بوخوم دسته دومی پیروز و راهی دور بعد شد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان گفت: ما 60، 70 دقیقه اصلاً خوب بازی نکردیم. واقعیت این است که ما پاس های بد زیادی دادیم و به نظرم باید فکری برای این موضوع بکنیم. این موضوع هم ربطی به تاکتیک های ما نداشت و به عملکرد بازیکنان بازمی شود. بازیکنان زیادی از ما در این دیدار پاس های بدی دادند.

سرمربی کروات باواریایی ها که با فرستادن روبرت لواندوفسکی، فیلیپه کوتینیو و توماس مولر به زمین در نیمه دوم، اوضاع را به سود تیم خود تغییر داد، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: پس از اینکه کوتینیو و مولر به بازی آمدند، اوضاع خیلی بهتر شد و در انتها با کمی خوش شانسی مقابل بوخوم، بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی همچنین در مورد بازی بعدی تیمش که در خانه اینتراخت فرانکفورت در رقابت های بوندس لیگاست، گفت: تقابل با اینتراخت بازی جذابی خواهد شد. آنها بهترین طرفداران را در لیگ دارند و در چند فصل گذشته پیشرفت خوبی داشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 549

به "کواچ: 70-60 دقیقه اصلاً خوب بازی نکردیم، اینتراخت بهترین طرفداران را در لیگ دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: 70-60 دقیقه اصلاً خوب بازی نکردیم، اینتراخت بهترین طرفداران را در لیگ دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید