پیروزی خارج از خانه عراق در تایلند، بازیکن پرسپولیس به میدان نرفت

به گزارش مجله نایس پاتوق، آخرین بازی هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه B آسیا با پیروزی خارج از خانه عراق سرانجام یافت.

پیروزی خارج از خانه عراق در تایلند، بازیکن پرسپولیس به میدان نرفت

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، امروز (پنجشنبه) تایلند پذیرای عراق بود و با نتیجه 2 بر یک شکست خانگی را پذیرا شد. عراق با این پیروزی خارج از خانه 8 امتیازی شد و همچنان در رده پنجم جدول رده بندی گروه B آسیا باقی ماند. تایلند 2 امتیازی نیز از قعر جدول تکان نخورد.

در این بازی جاستین عزیز در دقیقه 34 و سعد لعیبی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی برای عراق و احمد ابراهیم مدافع میهمان در دقیقه 63 برای تایلند گلزنی کردند. ضمن اینکه یکی از بازیکنان تایلند در دقیقه 73 از زمین اخراج شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بشار رسن هافبک تیم عراق که عضو باشگاه پرسپولیس است، روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی کردن را پیدا نکرد.

پیش از این نیز در 2 بازی دیگر این گروه ژاپن برابر استرالیا با دو گل به پیروزی رسید و با 20 امتیاز صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرد. امارات نیز در بازی خانگی با 2 گل از سد عربستان گذشت. تیم های 16 امتیازی عربستان و استرالیا در هفته پایانی دیدارهای گروه B برای صعود خواهند جنگید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 599

به "پیروزی خارج از خانه عراق در تایلند، بازیکن پرسپولیس به میدان نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی خارج از خانه عراق در تایلند، بازیکن پرسپولیس به میدان نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید