پرسپولیسی ها بازیکن شان را به سمت استقلال فرستادند؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، محمد نادری، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل انتها قراردادش با این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت، مورد توجه چند تیم لیگ فزونی از جمله استقلال قرار گرفته است. مسئولان پرسپولیس اعلام کردند به دنبال تمدید قرارداد او هستند اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد تا نادری به سمت دیگر تیم پرطرفدار تهران گرایش پیدا کند.

پرسپولیسی ها بازیکن شان را به سمت استقلال فرستادند؟

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواسته بود که قرارداد نادری را تمدید کنند. ظاهرا این بازیکن وقتی متوجه می شود که اقدامی برای تمدید قراردادش صورت نمی گیرد سراغ مذاکره با استقلال می رود. استقلالی ها با توجه به نامه فسخ قرارداد هروویه میلیچ دنبال جایگزین مناسب برای بازیکن کروات خود بودند، به همین دلیل با مدافع - هافبک پرسپولیس وارد مذاکره شدند.

شب گذشته مذاکرات مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره و مسئول جابجایی استقلال با نادری نتیجه ای نداشت، اما گفته می شود این مذاکرات امروز هم ادامه داشت و دو طرف به توافقات اولیه نیز دست یافته اند.

این در حالی است که گل محمدی امروز در تمرین پرسپولیس درباره شرایط نادری گفت: با نادری هم چند بار صحبت کردیم و قرار بود که به باشگاه برود، نمی دانم چرا باشگاه پیگیر شرایط او نیست.

به نظر می رسد نادری با توجه به عدم اقدام مسئولان پرسپولیس و برای تعیین شدن شرایط فصل آینده خود، با استقلال وارد مذاکره شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1223

به "پرسپولیسی ها بازیکن شان را به سمت استقلال فرستادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها بازیکن شان را به سمت استقلال فرستادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید