والدانو: زیدان تیمش را سردرگم نموده است، مسائل رئال مادرید با مسائل فصل گذشته اش فرق دارد

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیراجرایی سابق باشگاه رئال مادرید به وجود بعضی مسائل در رئال مادری که با مسائل سال گذشته این تیم فرق دارد اعتراف کرد.

والدانو: زیدان تیمش را سردرگم نموده است، مسائل رئال مادرید با مسائل فصل گذشته اش فرق دارد

به گزارش خبرنگاران، خورخه والدانو نتایج دور از انتظار این فصل رئال مادرید در لالیگا که از 3 بازی اش تنها یکی را برده و دو تای بعدی را مساوی نموده، نتیجه وجود مسائلی متفاوت در این تیم می داند.

بازیکن و مدیرورزشی سابق رئال مادرید درباره مسائل تیم تحت راهنمایی زین الدین زیدان گفت: یکی از مسائل رئال مادرید خط دفاعی این تیم است که نشأت گرفته از انگیزه های شخصی است. به نظر می رسد که هر چه به دقایق بازی های تیم اضافه می گردد، تیم بیشتر دچار عدم تمرکز و اختلال می گردد. مسائل رئال مادرید مانند مسائل سال گذشته اش نیست چون تا الان زیدان آن زیدان سال گذشته نبوده و همه را با تصمیماتش سردرگم نموده است.

والدانو اضافه نمود: زیدان حتی طرفداران را هم گمراه نموده است. او در طول تابستان می گفت که بیل باید برود و حالا او بازیکن ترکیب اصلی است. زیدان منتظر پوگبا بود اما او به تیمش اضافه نشد. من احساس می کنم که زیدان برنامه های تاکتیکی اش برای فصل جدید را با فرض ورود پوگبا چیده بود. در واقع در اردوی پیش فصل او سیستم های متفاوتی را امتحان کرد و به نظر من این اردو بیش از آنکه باعث تقویت تیم گردد، زیدان را گمراه نموده است. او هنوز نتوانسته سیستم بازی اش را برای بازیکنانش تشریح کند و ما نمی دانیم که شیوه بازی رئال هجومی است، تدافعی است یا ...

والدانو تأکید کرد: زمانی که زیزو وارد رئال مادرید شد، او بدون هیچ شک و تریدی برنامه هایش را می دانست. او همواره می گفت که چه کسانی قرار است بازی نمایند و اسامی شان را اعلام می کرد. الان اما ما نمی دانیم که مهره های ترکیب اصلی او کدام بازیکنان هستند. نمی دانم اگر فردا رئال مادرید یک بازی مانند پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشت، او چه کار می خواست بکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 327

به "والدانو: زیدان تیمش را سردرگم نموده است، مسائل رئال مادرید با مسائل فصل گذشته اش فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدانو: زیدان تیمش را سردرگم نموده است، مسائل رئال مادرید با مسائل فصل گذشته اش فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید