همدانی: مشکل از برانکو, ویلموتس یا استراماچونی نیست, مشکل از ماست، حواشی استقلال را از مسیرش خارج می نمایند

به گزارش مجله نایس پاتوق، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آوردن مربی خارجی یک بحث است اما مهمتر , این است که پشتیبانی قوی وجود داشته باشد که بتواند راستا را برای مربی هموار کند.

همدانی: مشکل از برانکو, ویلموتس یا استراماچونی نیست, مشکل از ماست، حواشی استقلال را از مسیرش خارج می نمایند

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره مسائل جدید باشگاه استقلال و اینکه گفته می گردد آندره آ استراماچونی ساز جدایی از این تیم را کوک نموده است, گفت: مشکل مدیریت فقط برای استقلال نیست و در مدیریت کلان کشور هم این موضوع دیده می گردد. در هر جایی مسائلی وجود دارد و باشگاه استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به راستای که استقلال خدا را شکر طی نموده و روز به روز در حال بهتر شدن است, امیدواریم که این حاشیه ها هر چه سریع تر جمع گردد, چون اتفاقات در سال های اخیر همواره استقلال را از قهرمانی دور نموده و این موضوع طرفداران را خیلی اذیت می نماید.

وی درباره اینکه استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالباتش میخواهد استقلال را ترک کند و این موضوع در گذشته برای مربیانی مانند برانکو و ویلموتس هم اتفاق افتاده است, ابراز داشت: این مشکل آ نها نیست و مشکل ماست که باید آن را حل کنیم، البته در این بین متاسفانه کسانی هستند که منافع آنها با ماندن یک مربی در خطر است و به این مسائل دامن می زنند اما اگر در کل ریشه یابی کنیم این مشکل ماست که بر نامه ای منظم برای درآمدزایی و مباحث اقتصادی نداریم.

بازیکن و مربی پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه به وجود آمدن این حواشی باعث می گردد استقلال از راستا خوبش خارج گردد مطرح نمود: اگر مسئله ای پیش بیاید و ادامه پیدا کند می تواند به استقلال آسیب بزند. استقلال به جای اینکه آرامش بیشتری داشته باشد مسائلش بیشتر می گردد.

همدانی با اشاره به اینکه استراماچونی در یک جلسه تمرینی به دلیل نبود کفش ورزشی اش در تمرین حضور پیدا نکرد, گفت: آوردن مربی خارجی یک بحث است اما مهمتر , این است که تیم پشتیبانی قوی داشته باشد که بتواند راستا را برای مربی هموار کند و او بتواند تفکراتش را به خوبی در تیم پیدا کند. ویلموتس, کالدرون و استراماجونی همه آنها این مسائل را در ایران داشته اند اما هیچ برنامه ای برای رفع کردنش نداریم. رخ دادن این اتفاقات برای استقلال و فوتبال ما زشت است اما باید بپذیریم که در این موضوعات مشکل داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 629

به "همدانی: مشکل از برانکو, ویلموتس یا استراماچونی نیست, مشکل از ماست، حواشی استقلال را از مسیرش خارج می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: مشکل از برانکو, ویلموتس یا استراماچونی نیست, مشکل از ماست، حواشی استقلال را از مسیرش خارج می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید