نتایج مداخلات و محدودیت ها در پیشگیری از کرونا 10 فروردین مشخص می شود

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر ضرورت اعمال تدابیر سخت گیرانه در مبادی ورودی خوزستان تاکید کرد.

نتایج مداخلات و محدودیت ها در پیشگیری از کرونا 10 فروردین مشخص می شود

دکتر فرهاد ابول نژادیان در جلسه ستاد مرکزی مبارزه با کروناویروس که امروز دوم فروردین ماه برگزار شد، گفت: چنانچه محدودیت های سختگیرانه در مبادی ورودی استان اعمال نمی شد، ممکن بود هفته آینده با شرایط بسیار سختی روبرو می شدیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبدا خوزستان، وی اظهار کرد: در دو روز گذشته محدودیت های بسیار سختگیرانه ای در محورهای ورودی استان به ویژه در محور اندیمشک اعمال شد و تردد خودروهای ورودی به خوزستان بسیار کاهش پیدا کرد و امیدواریم با وجود این تلاش ها شاهد نتایج بسیار خوبی در هفته آینده باشیم.

ابول نژادیان در ادامه گفت: چنانچه کنترل های سختگیرانه مبادی ورودی استان انجام نمی شد و مسافران آزادانه می توانستند وارد استان شوند، قطعا در هفته آینده شرایط بسیار سختی در زمینه شیوع کرونا ویروس ایجاد می شد.

وی ادامه داد: نتیجه مداخلات، مثبت یا منفی، در کنترل کرونا ویروس پس از گذشت 6 تا 10 روز خود را نشان می دهد و بر این اساس تا پایان 10 فروردین ماه نتیجه این اقدامات اخیر مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 871

به "نتایج مداخلات و محدودیت ها در پیشگیری از کرونا 10 فروردین مشخص می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مداخلات و محدودیت ها در پیشگیری از کرونا 10 فروردین مشخص می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید